地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:11692    回應:0
文亮語

未請過司機的人唔知道現在很難請司機

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年11月6日

  今早開例會時,有同事話昨晚去飲,大家的話題講及昨日HK01發表我講7人車的文章,反應很好,但似乎是負面,說7人車不能代表經濟繁榮,參加宴會的人都不同意,因為有不少都是由司機揸7人車接送,宴會完畢之後,最少有一半賓客是由司機揸7人車接走,大家都相信香港私人司機的數目是全世界最多。

  回應的大多數已經移民離開香港,甚至有部份以前在香港時有用司機,去到外國當然請唔起,所以,睇到7人車這篇文章火都嚟,回應又點會好。

  亦有不少人回應的人從未請過司機,唔知道現在很難請,我們公司要用三個司機,現在只得一個正職,一個兼職,連應徵都冇人,人工已經唔算低,連補水最少有三萬都請唔到,咁樣都唔可以代表經濟繁榮,真係唔知點講。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼