地产博客 > 丝丝细语 返回
浏览人次:15863    回应:2
丝丝细语

海景餐厅

 

左丁山

2017年11月28日

  狮子王往北海道旅行不知多少次,去年竟在富良野地区买下一小块农地,留作他日作耕种用途。狮子王正当盛年,在港从事投资,屡有斩获,何来时间往北海道「采菊东篱下」?狮子王对左丁山说:「趁便宜,买定先啫!横掂摆钱在银行冇息收,买幅地嘅机会成本微不足道。」在香港新界买幅农地,或者日后会升值,无端端赚一大笔,但在日本就几难咯。东瀛游董事禤国全对左丁山讲过:「喺日本买楼,会年年减值㗎,作投资用途根本无利可言。我地在大阪冲绳买地起酒店,作东瀛游旅行团团员入住之用,又唔同讲法,有cashflow吖嘛。」

  不过狮子王唔计较呢啲咯。因佢好好人,代左丁山在富良野买咗两套薰衣草枕头回港,买完又唔肯收钱,於是请佢食饭,佢话要食意大利菜,於是听曾智华介绍,去咗海运大厦新翼(Ocean Terninal Extension)三楼一间开张冇几耐嘅Paper Moon吃午餐,以前湾仔修顿斜对面有间Paper Moon,系食广东菜嘅,好似系与Kelly Brown、 Classified属同一集团,现在已经冇咗。呢间OTE嘅Paper Moon又系何方神圣呢?据经理讲,属1957餐饮集团(按:11月23日有报纸广告,1957& Co(Hospitality)招股)。呢间餐厅胜在环境一流,坐在窗边可以望到由铜锣湾柏景台至西环尾嘅维港全景,赏心悦目之至,食物水准亦相当好,只系价钱比同类嘅意大利餐厅贵一两成,但既有无敌海景,也算合理。我地系咁点菜,吃得过瘾,但系埋单嗰阵,与狮子王同来之老友R,竟然首先抢埋单争俾钱,究竟食咗几多,已无印象,狮子王哈哈笑,「丁山哥,你欠我一餐,今日唔算!」咁就要等到2018年咯,因为年尾大家多约会,要三个同日中午得闲,唔系咁易。老友R在地产界百足咁多爪,知道好大单交易内幕,听佢讲古仔,如在现场身历声,十分过瘾!不过单世纪大刁还未交易完成,都系无谓讲住,以免阻人发达。不过地产R话寿臣山超级豪宅亦有劏房出租,则令左丁山觉得有啲意外,佢话:「其实月租十几万嘅豪宅系好难搵到租客嘅,一啲富二代或富三代得到遗产,为免得物无所用,索性劏房租俾单身外国人,竟然系一条财路!」

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. Hin hing 2017-11-28 15:55:43
富户钱多嫌碍眼,贫家粮缺点偷生?
2. Jengun 2017-11-28 16:10:23
贫家缺粮要偷生?唯有执垃圾,捱面包喇!