地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:29003    回應:66
敢說亮話

茶餐廳亂話(531)一世緩刑

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2019年6月15日

  今早去到茶餐廳,老闆話收到消息,政府將會暫緩推出「逃犯條例」,一天都光晒。還有,將會有中央官員引咎辭職。不過,老闆話他的朋友叫小道,沒有一個日本名叫權威人士。所以,消息的準確性有待證明。老實說,我相信消息是準確的,但以後是否一天光晒就不能肯定。我甚至可以說這將會是漫長黑夜的開始,政府以後施政就很困難,很快就會回復到佔中前,每一個星期日都有示威遊行。

  有很多人不明白,點解特首要咁急推行「逃犯條例」。雖然話如果唔推,在台灣殺了港女的港男就會放監,其實有什麼大問題,就算殺人犯放監又如何,只不過是一世緩刑,放了監比坐監更慘。坐監全部都是一班同類人,放監之後不但冇工作,而且會冇晒朋友,甚至連被人打都唔敢還手。所以,根本不用急於將嫌疑犯繩之於法。不過無論如何,今次搞到咁樣,政府失了很多分,以後要有效管治就很困難。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 真真薯片 2019-06-15 13:16:41
世上只有阿爺可以叫停林鄭修例,阿爺當然知道咁樣叫停後果好嚴重,但阿爺既然叫停就一定有佢既理由,阿爺睇既係全球政治怖局,香港管治問題係阿其中一個問題,林鄭暴力修例已經影響到阿爺成盤棋,阿爺只可以選擇接受最細既損失,犧牲香港政府管治威信,港苦管治威信可以換人再黎,阿爺有充足影響力重新建立,但係有d外部事務阿爺就冇咁大影響力隨心所慾

林鄭做吱到落去嫁啦,整隻大鑊比阿爺,建制派肯定乜都入晒佢數,佢以後推咩政策都冇人會聽,如果係大陸,肯定落馬,佢都唔慌擺得耐
2. 睇唔過眼的人 2019-06-15 16:59:46
其實而家個班泛民人士一樣係唔民主,佢地對待稍為中立既人或係建制人士都好唔客氣,又成日鬧警察暴力對待示威者。講真,我個晚睇住個Telegram group訊息,有些group內既人真係有暴力對待警察既傾向,仲出言侮辱警察係狗,話佢地係政府走狗,又可以輕易揾到警案既資料。我睇到眼火爆!人地建制派講少少野,你地就用難聽既話同粗言穢語回應,你地仲有風度嗎?我會諗,如果政府係比你地管治,你地會做得比而家政府好嗎?我真係好質疑其實d人只係乘機發難。但我覺得你發難到又如何?全世界當權者都唔鍾意d人出面發難既。我覺得中央政府長遠會弱化香港地位,更大力發展其他城市,而且上海更要成為金融中心,有機會此事會令中央意識到香港是高危地方,其實係香港人有難先真!

3. 路過 2019-06-15 17:03:05
其實依次真係判左年輕人一個死刑,講老實你係香港發展市場有一定既限制,永遠都係做大個餅先可以向上游,依家年輕人已經係俾人導向到所有中國人都會通街痾屎同食狗肉,大陸去公廁會無左個腎,睇到依度唔好笑,係我親耳聽番黎的,所以你叫佢以後上去發展,似乎唔可能,除非有一日立場掉轉,香港好落後,上面好發達,啲後生仔就肯放低身段上去囉,不過到時香港人已經無哂優勢,只能幫人打工,就好似十幾年前香港人上上海情況一樣
4. liman 2019-06-15 17:47:35
為什麼香港這麼多年輕人參加遊行 ?

來源:香港網 www.123hkw.com

香港病了,5月9日雖然天氣酷熱,但仍有大批市民於維園準備出發,參加遊行。香港站、尖沙咀站和旺角站等轉綫車站要實施人流管理,分批讓乘客進入車站及月台,遍地都是遊行的年輕人。100萬年輕人站出來要林鄭下台 ! 100萬年輕人難道是反中亂港分子 ? 100萬年輕的香港人是香港的希望,是香港的未來 !

為什麼香港這麼多年輕人反對《逃犯條例》? 答案是林郑及港府修例时,既无能又傲慢,弄巧成拙,没有详细解释《逃犯条例》与普通港人切身利益无关。反對《逃犯條例》只是表面現象,深層次矛盾是林鄭與地產霸權勾結,魚肉香港市民,從曾經在赤柱療養的那位,到689,777。7年、5年、2年,共14年,香港最基本的人權一居住權都沒有能解決。林鄭成立了一個「土地供應專責小組」,去討論、諮詢,最後不了了之,浪費香港人的2年青春。每天的新聞是租住劏房的香港基層市民自殺的新聞。年輕人根本買不起樓也租不起樓,新加坡新建房屋最少900呎,香港建的棺材房100多呎,吃飯權, 居住權是最最基本的人權, 你讓香港年輕人沒有地方住,年輕人當然憤怒,年輕人當然要你下台 !

香港民怨沸騰,港人已對林鄭的管治已經失去耐性,林鄭像台灣的蔡英文,成為過街老鼠。在反修例的遊行中,遊行人數創新高,遍地都是遊行的年輕人,有很多並非遊行常客,有些是第一次上街。今次之所以上街請願,全因發洩對林鄭施政的不滿,發洩民不聊生的悲憤。示威者高叫“林鄭下台”的口號,反映港人對林鄭的容忍度已積累到極限。


當年鄧小平設計「一國兩制」,就是讓港人安居樂業,免除港人的恐懼。香港的當務之急是什麼? 解決香港人最基本的人權一居住權 ! 不要再搞無謂的政治啦 !

得民心者得天下,香港這麼開放的社會,资讯這麼发达,再多的水砲車,再多的催淚彈,再多的警察,再多的軍隊,都是無效的 ! 林鄭只有下台,以謝天下。難道中央政府為了你林鄭,得罪100萬年輕的香港人,還有100萬年輕的香港人後面400萬的父母和兄弟姐妹,林鄭下台吧 !!!
5. 睇唔過眼的人 2019-06-15 17:50:15

好同意三樓的說法,好多年輕一代對大陸好有成見,佢地仲以為大陸充滿危險,其實呢D野係我年輕時就聽過,但估唔到而家仲有人講緊。我認同大陸人係冇咁文明,係禮貌上唔及先進國家,因為始終大陸好多人仲係農村出身,佢地教育水平唔高,同香港人高質素冇得比較,但係人地會進步,而香港在可見的未來肯定已經冇乜前景,好多人都知冇乜機會,尤其係年輕人。大陸而家已經有中產人士,佢地仲睇唔起香港人架!令次香港人倒自己米,大灣區肯定一定要大力發展,到時香港人仲有乜野優勢?其實而家都冇啦!借機發難既後果肯定將來會見到!

6. 真真薯片 2019-06-15 18:14:15
阿爺明知傷害好大都要叫停,我睇林鄭推修例手法同時間都太差,當下中美打緊貿易戰,台灣又臨近大選,正值多事之秋,台灣選舉更加係中美主戰場,林鄭依家走去修法,即刻送兩張好牌比美國打,貿易方面比個藉口美國去改關係法,台灣方面,香港警察開槍既相片連日成為台灣頭條,有留意新聞你會感覺到阿爺全力幫緊國民黨選舉,三大後選人都爭先恐後咁同一國兩制切割,岩岩韓國瑜先開完造勢大會,佢口號第一句就係“拒絕一國兩制”,你可能會話,車,阿爺天下無敵,香港根本唔重要,唔洗理美國取消關係法,直接出兵武統台灣搞惦,喂,阿爺plan A係用香港關稅區緩衝貿易戰,零傷亡和平統一台灣完成中國夢,依家比你林鄭搞一搞,隨時變成plan B,損失一個關稅區+付出傷亡武統,留下中國人殺中國人既污點,同呢d民族大事比,香港正苦既管治威信,濕濕碎啦
7. 睇唔過眼的人 2019-06-15 20:25:43
支持林鄭繼續執政,d人話要佢落台,但落台又能解決高樓價問題嗎?落台能解決年輕人面對既難題嗎?唔該理性d分析,分析下背後真正既原因啦!
8. 真真薯片 2019-06-15 21:06:09
林鄭是否落台,當然由阿爺話事,香港人唔好說三道四,睇林鄭可唔可以做完呢個任期,做完後有冇官職,就知呢鋪阿爺比林鄭激到有幾嬲


9. 林鄭大難臨頭了!我已聽得見香港大亂的喪鐘!! 2019-06-15 21:10:16

林鄭一個技術官僚,沒有勇氣也沒有經驗去上街號召民眾支持。步步退讓,現在事實上已經放棄修例,你以為反對派就會放過你?!

豬!!!反對派已經提出新口號,不僅要林鄭落台和正式撤回修例,還要為暴亂的定性平反及“懲凶”。最後一點最關鍵,反對派必會窮追猛打,不依不饒。因為只要林鄭政府再次被迫屈服,同意“懲凶”,今後反對派任何激進行動都沒有警察再敢出來阻止,更遑論其他人。直到那一天,暴徒打著獅子旗沖進政府總部高喊獨立萬歲,然後解放軍被迫出動平亂,一鑊熟,徹底Over

當然林鄭現在自認為,她仍然會堅守底線,不會讓執行公務的警察蒙冤。然而這幾個月來,我們親眼看到林鄭的“底線”本身就在不斷後退。只要反對派的聲勢大一些,她就會退一步;再大一些,又退一步,退到今天已成笑話,誰還會信她能守得住??再說了,即使她自己想守住,那些自私又怕死的建制派又會紛紛來動員她放棄,換建制派自己的一時苟安。

現在反對派的聲勢已經被徹底點燃,不必再追究上禮拜日究竟是不是二十萬吹成百萬,真實數字已經不重要,是林鄭自己幫助反對派吹成了百萬的聲勢。明天的大遊行,估計會至少吹成百五萬,甚至二百萬,也沒有人再質疑了。

明天只要政府總部和立法會等沒有被激進分子攻陷,就算是萬幸了。不過,我倒使希望這一天早點到來,最好明天就來。只有這樣,解放軍才會被迫出動,不僅抓走所有暴徒和搞事者,也徹底解決建制派和林鄭團隊這班廢柴。

 

10. 睇唔過眼的人 2019-06-15 21:40:53
我覺得林鄭唔使理太多,個d激進份子未必能夠長期深得民心,反而警察要忍,個忍唔係代表屈服,而係要同激進份子有強烈對比,令d人再冇借口話警察做得唔好。如果佢地真係傷左主要官員,咁就反而容易辦事。至於唔定性暴動,呢件事不可以退讓,不過d人遲早會有惡果,因果循環,我就不在此多說了。
11. 真真薯片 2019-06-15 22:47:43
警察快速清場,其實真係做到野,問題反而係阿爺想唔想你大力清場?

2012年國教集會,689一再強調冇計劃清場
2014年佔中爆發,689打算清場但比阿爺叫停,阿爺寧願比班人霸住條路幾個月都唔用武力清場

今次再爆佔中,阿爺都未黎得切落order, 林鄭就彭彭聲開槍清場,開槍當晚林鄭仲上電視黑面叫大家“遠離暴力”,然後港警開槍暴打既影片變成世界頭條,震撼國際,台灣選情大受影響,所有候選人急急表態反對一國兩制,美國又出黎抽水推個唔知咩法案,跟住林鄭就即時失蹤,一日半後張建宗走出黎話開槍唔係政府高層決定,同一日中國駐英領事上電視話唔係北京指示港苦修例,再到第二朝就開始有建制派轉軚

將成年事順序咁睇,開槍清場好有可能係阿爺叫停既主要原因之一,當然我只係靠估,但睇往績,睇事件發生既時間性,因為太急開槍清場而奶野既可能性唔細,因為林鄭就係港警開槍暴打影片飛升國際既同時失蹤,而失蹤冇耐張建宗同駐英領事就出黎講一d怪野,立場開始動搖,或者如果當日警察冇開咁多槍,例如只開一兩槍/掟幾個催淚彈制服衝擊立法會門口既小量暴力示威者就收手,唔走去追擊其他既主流和平示威者以至港警瘋狂開槍暴打和平示威者既畫面冇出現到既話,可能依家金鐘好可能仲係比人佔領緊,但係林鄭唔需要放棄修例,下星期將會係面對少量衝擊下完成二讀

仲有一樣野,國際社會一直認為港苦係由北京控制,港警開槍飛升國際呢條數,係國際間會全部自動轉賬入晒阿爺數,所以今日林鄭講話盡量攬晒所有野上身,此所以一直以黎阿爺都咁克制,唔係唔可以開槍,但真係除非情非得已先可以做,而且最好問過佢先,林鄭彭彭聲就出手搞惦,佢唔記得689兩次都冇出手/出唔到手,好明顯689對阿爺既了解遠勝林鄭
12. lol 2019-06-15 22:53:10
施政停頓?說好的人工島?土地零供應?
13. a70 2019-06-16 00:10:54
其实香港不只班后生戾气重重,
好多中年或以上亦是。
今次比較少中年人参加,
可能怕惹官非坐监。

班后生只不过勇敢发聲,不信政府管治/中央走去示威。



14. 70 2019-06-16 00:15:57
講过N次,政府根本知問题戾气系边,但冇刻意去改变或冇能力去执行。
只要有引爆点,
类似大型示威/佔中,陸續有黎。
15. 70 2019-06-16 00:41:19
好老实,如果林太執意发展交野公園,取消丁權,
加快收回農地加快起楼。

一定冇甘多人示威。

至少班后生不会冲去立法会。

政府應做5做,不應做走去做。
經濟5去搞,5去起楼。
一味叫人去内地发展。
香港快变成内地其中一个寫字楼地区,只為内地人打工服务。

被要求下台,自己攞黎。
16. lol 2019-06-16 07:06:05
呀70兄,香港反枱文化成型,已是一隻只懂呼吸的跛脚鴨了o
17. 睇唔過眼的人 2019-06-16 07:44:21
好一句反枱文化已成型,大家咁唔鍾意香港,咪移民囉,人地既月亮係圓d架!

仲有,我而家知道泛民同建制好難做friend,唔明仲乜有d人連人地po乜相上Facebook同IG都要發表意見。我好想講我都唔想睇到唔知係真定假既所謂消息喎!
18. 引刀一快 2019-06-16 09:58:14
漫長黑夜早就開始,不過唔係施政問題,而係意識形態問題。
今次唔搞............住,啫。

澳門颱風之後出動解放軍清理災場,我已經預言好快輪到香港,果然唔聲唔聲就出。

呢個係進程。
19. 睇唔過眼的人 2019-06-16 10:14:56
而家有d人乜都瀬政苦,唔用個腦去諗核心問題係乜,唔去睇大局,只係識得用「雙重標準」去爭取權益。而家香港人到內地冇乜優勢,人地老細見你係香港黎,佢仲驚,因為覺得你融入唔到人地文化,再加上成日想「反」,又未必係能力上比人地出色,佢唔會優先考慮香港人。算吧啦,我就睇下d人反完後點樣收科,睇下d學校老師怎樣去有效管教學生,睇下d老細怎樣在公司實踐民主!講到民主,我想有人可以做個好模範,身體力行話比我知怎樣才是好領導。


20. 真真薯片 2019-06-16 10:52:42
林鄭係64 30周年整張港警中環開槍大特寫黎贈慶,配合之前既大型遊行集中世界媒體關注同新科技令到影片極速傳播,比歐美最好既藉口去制裁中國,同時大幅影響台灣大選選情,其實遊行又好,開槍又好,傷害已經造成,但係阿爺都堅持叫停止蝕,可見林鄭亂搞所造成既影響之大

搞一場大龍鳳,結果造成大量損失而又乜都得唔到,相信阿爺心裡面對林鄭評價只有三個字:豬隊友
21. 向泛民说不 2019-06-16 11:03:53
真真,如果你生活在香港,相信一國兩制對香港是最好的,這就是香港相對深圳,上海的競爭力。引刀是仇港L,因為他生活在大陸,妒忌香港一國兩制,

但是今日黃狗被港獨臺毒藏獨蒙毒疆毒騎劫,證明了一國兩制是失敗的。沒有了一國兩制,難道香港可以獨立嗎?如果沒有腦,就用patpat去思考。如果不可以獨立,一國兩制也唔work。甘最終不就是中央直接派市長來香港。甚至將來由深圳直接管理香港更加有可能。在大灣區上,香港人變成了二等公民。這就是黃狗做的好事。

ok,就是黃狗可以成功將香港獨立,不過告訴黃狗,香港離黃狗主人上帝老美太遠,但是離黃狗嘴裡的魔鬼國中國太近,一個獨立的香港,隨時被中國制裁,一旦被制裁,獨立的香港總統將會像墨西哥總統或者是日本首相那樣去向美國搖頭擺尾的乞憐,只是香港總統的搖頭擺尾對象是中國書記。黃狗主人是不會幫黃狗的。只會落井下石。踩多腳。唔L好天真。

香港的工業消失,不是來自深圳的競爭,而是因為90年代美國佬開始制裁香港,唔比香港工業像新加波,韓國,台灣那樣升級。知不知道啊,傻仔。你現在就業機會減少,就是因為香港沒有了工業啊。大陸搞大灣區,其實是幫香港重新建立工業。不是黃狗主人的工業唔好,是黃狗主人唔比香港工業升級,所以香港人沒有辦法一定要加入大灣區,先有可能重建工業。


仲有今日特區政府讓步,你也說的很清楚,是國際社會的壓力,目前中美貿易戰還沒有完,所以中央不能在香港這裡點火,所以暫時滅火,但是當貿易戰完成之後,除非中國輸掉這次貿易戰,或者到時一定會收拾黃狗。其實就是輸掉,也會處理黃狗。反正輸無可輸。
22. 真真薯片 2019-06-16 12:01:48
向飯,我幾時寫過香港獨立?你又幻視啦,睇醫生啦
23. 向泛民说不 2019-06-16 14:46:38
真真,用下你的思考下,虽然你们饭民没有叫港毒,但是今次事件已经被5毒骑劫。出来游行的废青,暴乱都是港毒L,你叫中央点忍。老美有国家安全,中国就没有吗?在中美贸易战下,你们令中国处于腹背受敌。这也是中央冷处理的原因。但是不等于中央不出手。
你们饭民破坏了一国两制。出卖香港人。
24. 自我陶醉 2019-06-16 15:22:51
向飯,

你先要用下腦,你認為就憑泛民有咁嘅本事咩? 醒下喇!689因為得罪權貴冇得留低,777仲弊,因為修例得罪嘅人更多,呢班人更加有財有勢,而且仲係跨國藉,跨介別。
25. 777仲弊 2019-06-16 16:34:28
醉哥,所以在下唔會對佢太苛刻,換個角度講,如果犯民同金主嘅動員能力勁過阿爺,香港會呆灣化。
26. 自我陶醉 2019-06-16 22:12:07
25樓

我唔反對修例,只係覺得林鄭今次失誤,是由於之前的勝利沖昏了頭腦,以為DQ哂泛民就可以為所欲為,完全冇評估過真正的對手是誰!  

改例要牽動幾多利益集團? 香港每日有幾多黑錢在流動? 一個連一點民心都冇嘅政府,貧富懸殊越來越嚴重,有房屋問題唔去解決,已經盡失人心,有咩本錢同權貴抗衡? 中聯辦講得啱,出嚟遊行嘅人好多都唔係為反對修例,而係一種反政府嘅心態,依小弟觀察,香港民忿尤其是年青一群,已經到達一個非常危險嘅水平。

27. 貧富懸殊 2019-06-16 22:17:19
醉哥,香港貧富懸殊嘅問題,哩班日日喊跌人士功勞不細啊。
28. To 26 2019-06-16 22:56:53
醉哥,你的說法在下絕對認同,我知道負資產世侄有去遊行,於是問佢為咩去遊行,佢答得出是反送中,跟住問佢咩是送中,佢答是大陸可以要求然後特首可以繞過法庭將個人送返去。
29. 解放军少将:香港是中国“最坏的地方 2019-06-17 00:54:01
https://www.youtube.com/watch?v=XCVPuYOZrZY

先看下解放軍眼中的香港人基礎, 好似有些道理。
但如果套用他的理論,97年之後投資移民,親屬移民,專才移民是最壞的香港人,因他們從小受愛國教育,但卻選擇來做萬惡的香港人,反而60年代到現在出生的香港人,那裡出生受什麼教育,不是自己可選的。
可憐的香港人,97之前是英殖民地的2等公民,07年前覺得自己是世界公民,但事實卻是97之後是中殖民地的2等或3等公民。
30. 引刀一快 2019-06-17 01:34:02
向飯又想屈人邀功,不過今次抵錫,收5毫子打成300幾字。
向飯係正牌仇港L,攞唔到綠卡就鬧美國,加拿大唔收就鬧埋全世界,又唔中意大灣區,成日望大灣區搞唔成,向飯,香港撈唔掂可以返俄羅斯嘛。
31. Mkwan 2019-06-17 01:36:53

天下圍攻,林鄭下台, 各方勢力重新大洗牌分析 



泛民主派:> WIN 從過去幾年低潮期成功反彈 ,今次事件利用媒體 利用民怨和社會矛盾大穫全勝, 以後會掌握更多社會權力,進一步威脅香港政治體制 ,林鄭下台之後預計會發起一人一票補選特首 ,今後所有政府政策, 尤其係土地政策, 都會一致反對 ,進一步利用民怨增加自己嘅籌碼 ,今後中央政府確實難以安枕。

香港政府:> LOSE 今次事件之後必然會成為跛腳鴨政權 ,今後無論是好的政策差的政策,都會做到無限量嘅人上街示威反對 。無論任何人做特首也是改變得不到的事實。 中央也不會接受一個親近民主派的人成為特首, 所以未來香港整個政制發展都會完全癱瘓下來。

中央政府 > LOSE 他們對今次事件嘅影響力始料不及 ,今次事件令到香港市民 對中央的信心進一步下降, 令到中央對香港嘅控制力急劇下降, 外國勢力泛民主派地產霸權亦會在這個時候乘虛而入,爭奪香港控制權 。香港已成為中國在國際間權力磨心 ,中央不能不理 但又沒有空間能力去理 ,現在正正和美國打貿易戰,美國亦會借香港呢個課題去威脅中央,現在中央只能眼白白看著香港任人魚肉 ,成為泛民主派外國勢力跟地產霸權的點心。

外國勢力:> WIN 透過今次事件進一步鞏固香港作為外國勢力嘅重要基地, 和民主派一樣佢哋會不斷支持煽動民眾示威遊行,阻礙政府執政 ,從而嘗試動搖中共威信, 今次嘅成功會令佢哋在香港部署 更加多資源 ,跟泛民和香港某些商家裏應外合。

地產霸權:> WIN 由於未來香港政府所有政策都會受到劇烈反對 ,尤其是土地供應嘅政策, 因為樓價高企泛民和外國勢力才可以製做社會矛盾, 指責政府辦事不力, 無法滿足市民居住需要 ,所以今次地產商應該係其中一個最大嘅得益者。 利用撻定走資事件去向政府施壓非常成功, 居住問題的社會矛盾又可以推諉政府,乘政府之危賺大錢一舉兩得, 可以說是今次事件最大贏家 ,亦都象徵他們才是香港背後真正的主人 真正的當權者。

今次事件泛民主派外國勢力地產霸權, 聯手天下圍攻做得非常成功 ,三方都獲得非常理想嘅效果
,各取所需。

相信佢哋下一步除咗會要求補選之外, 還會進一步破壞土地供應, 製造超高樓價 ,進一步推高社會矛盾和民怨, 再度天下圍攻 不斷製造惡性循環 ,目的就是要破壞香港政府和中央政府的管治威信 ,地產商又可以大賺特賺,所以居住問題和樓價高企非常之符合他們的共同利益和目的,政府根本無力應付, 未來特區政府和中央管治汲汲可危。
32. 睇唔過眼的人 2019-06-17 07:50:14
其實一直以來,有好多人係逢中必反,情況在IG同facebook呢d媒體尤其嚴重。我聽過既事包括:同大陸人結婚係罪,因為會污染血統;中醫冇根據,唔掂;中央做乜都係衰;建制派都係做乜都係衰;但有人同我講過只會揾大陸著數。

林鄭都已道歉,但是好多人心裡都係不滿。我夠膽講邊個做特首都係唔掂。泛民人士你地可以對而家香港狀況提出有用及實際能夠推行的建議嗎?你地可以做到幫年輕人上車嗎?可以做到唔止幫年輕人,仲幫埋中年人上車嗎?如果唔係林鄭做特首,邊個做更好?如果唔係共產黨領導,邊個黨最好?如果你地能夠解答我提出既問題,我立即支持你地。政苦好歡迎你地去講喎,政苦冇話唔比你地去反映意見,只係遊行同提出訴求既話,遊行幾耐也冇用。
33. 睇唔過眼的人 2019-06-17 08:08:05
我覺得中央放棄香港吧,盡快加快建設其他大陸城市,加強大陸人的文化素質同誠信,我也會回歸大陸。
34. 自我陶醉 2019-06-17 09:05:16
懸殊兄

貧富懸殊唔係香港獨有嘅問題,自從美國QE,好多國家都有呢個問題,分別只係每個地方嘅政府點樣去處理,一般小市民有能力可以將問題加劇嗎? 

眼見房屋問題無法解決,作為政府有地佢唔敢去收,手持大量房屋嘅地主就繼續年年免差餉,要派幾千蚊俾N無,就慘過叫佢去死,唔通咁做可以解決貧富懸殊?辣稅就得個樣,一直留條路俾有心人成批買,外來人口依然不斷無限膨脹,呢啲行為算係有心解決房屋問題嗎?夜晚瞓麥記嘅人就嚟變成香港奇景,連租都交唔起嘅人又可以點?無父幹嘅年青人除咗上街仲可以點? 

35. 十郎 2019-06-17 09:27:26


      我睇見嘅係黎智鷹治港多d。

        林鄭都係二幫花旦啫 , 伙計來啫。

36. 向泛民说不 2019-06-17 10:14:09
自醉,引刀,真真,不要掩耳盗铃,也不要自欺欺人。看一下台湾人,老美和大陆的传媒啦,
可以肯定的是你们证明了一国两制失败,一国两制最迟2047被收回,到时就没有普通法了。香港正式融入大陆。

胡锡进:香港这一周究竟在发生什么?
https://www.youtube.com/watch?v=MDE3m0vstGM

As Many as Two Million Protesters Hit Hong Kong Streets
https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-06-16/protests-swell-as-hong-kong-rejects-leader-s-compromise?srnd=premium-asia

2019.06.15《文茜世界週報》美關稅壓力、香港抗議 北京腹背受敵
https://www.youtube.com/watch?v=dqZn02bSdYM

香港百萬人反送中!蔡英文總統:絕不接受一國兩制
https://www.youtube.com/watch?v=ENU3egXV9Fk
37. 向泛民说不 2019-06-17 10:19:34
自醉,真正原因是工业消失,不是贫富悬殊。香港的高薪人工主要是金融佬,政府工,新加波那边工程师等人工高,地位高。而消失的原因,就是我说的,

香港的工業消失,不是來自深圳的競爭,而是因為90年代美國佬開始制裁香港,唔比香港工業像新加波,韓國,台灣那樣升級。知不知道啊,傻仔。你現在就業機會減少,就是因為香港沒有了工業啊。大陸搞大灣區,其實是幫香港重新建立工業。不是黃狗主人的工業唔好,是黃狗主人唔比香港工業升級,所以香港人沒有辦法一定要加入大灣區,先有可能重建工業。


38. 自我陶醉 2019-06-17 10:32:12
一早講過動盪遲早會激化,呢啲嘢唔洗預測,係歷史! 計我話,香港今日咁嘅環境,第一個要問責嘅唔係林鄭,而係茅波! 就係呢位老兄一手將貧富懸殊推到極點的。

*****

57. 自我陶醉
2018-08-26 21:16

向飯,

得閒讀多啲歷史喇,唔理你咩國家,咩年代,貧富懸殊到極點,就係社會分裂、動盪嘅開始,美國、法國大革命,共產主義抬頭,社會背景都有好多共通點。 損有餘而補不足,這就是天道,要嚟嘅點都要嚟,驚都冇用。

39. 睇唔過眼的人 2019-06-17 11:02:19
我睇緊香港討論區,d人講既野有d真係笑爆嘴,有人講而家有文化大革命feel,有d人仲惡過佢針對既政權,香港冇言論自由了。
40. 引刀一快 2019-06-17 11:19:01
自我陶醉兄

冇父幹嘅年輕人,連去大灣區都唔係咁易。
41. 冇父幹嘅年輕人 2019-06-17 11:23:44
快哥, 完全冇父幹嘅年輕人, 真係應該留低, 通過教育同奮鬥在相對制度化嘅哩度改變命運. 
42. 自我陶醉 2019-06-17 11:47:45
引刀兄

如果買大灣樓都要靠父幹的話,呢啲朋友都係留港等分政府樓好了。

43. 十郎 2019-06-17 12:18:57


       37樓 ------ 飯兄 , 我不知道閣下的歷史 , 不過講香港工業式微 , 你好似唔夠班啊。

44. 十郎 2019-06-17 12:26:44


      36樓 ------ 向飯兄 , 如果睇台灣同老美評論香港政事 , 尤其是一國兩制 , 你希望得到什麼結果 ? 歌功頌德 ?哈哈哈哈。
45. 十郎 2019-06-17 12:39:56


      講開這次紛亂 , 今天東方報有兩篇評論 , 個人認為中肯 , 大家可以參考 , 不須要認同我。

      這次明顯係中美貿易戰的一場戰役 , 我一直認為美國遲早一定推冧香港同中國樓市 , 中國為守方 , 就力保樓市軟着陸 , 拖得一日得一日 , 忍一時之氣 , 海闊天空。

46. 十郎 2019-06-17 13:18:34


      唔好賴晒茂波 , 薯片叔叔不遑多讓。真係懷念英治的夏鼎基同彭勵治(聯滙創始人) , 金管局任金剛武功高強 , 當時反對派整日攻擊佢人工高 , 高過中國主席 , 什至美國總統。佢地唔係做生意 , 人工高冇所謂 , 幫我賺得番 , 人工低攪出一劈野就頭痕。

      唔記得是誰講過 , 香港錯過脫鈎機會 , 脫鈎關乎國家貨幣政策 , 由不得個人作主 , 這也怪不得。不跟隨美國加息 , 引至樓價失控 , 金管局責無旁貸。聯繫滙率政策 , 係大家金融政策攬膊頭一齊行 , 缺點是兩家經濟並不一致 , 例如2008年美國救銀行同經濟而減息 , 香港經濟火紅而要跟減 ,引起樓價失控。上年美國加香港唔加 , 猶如火上加油。雖然銀行水浸理由不跟隨 , 金管是否要做d野 , 抽緊銀根扮一下野都唔唔做 , 金管局有責。庸官害港。

47. 向泛民说不 2019-06-17 14:38:18
十郎,甘香港的工业为什么消失啊,香港人系唔系蠢过新加波人啊。
48. 自我陶醉 2019-06-17 15:02:01
十郎兄

我2014年已經在這裡炮轟聯匯,當時呢度個個都話聯匯冇問題。
49. 向泛民说不 2019-06-17 15:06:08
十浪,台湾人的评论证明了一国两制和平统一台湾已经没有用。当初实行一国两制想示范给台湾人,证明不通。

还有外国人的评论也可以老外在干预香港,这也是中央不能接受。证明一国两制有问题。

目前金融市场看,大鳄好像准备攻击港币。其实你也看出了。

破坏香港符合美国人人和台湾人利益。香港很多他们的特工打手。




50. 自我陶醉 2019-06-17 15:29:27
向飯,

你最叻就係亂噏當秘笈,80年代香港工業已開始北移,有廠有quota嘅廠商好多都唔做生產,攞哂啲配額去炒,然後將生產線搬番大陸,請香港人返去做指導。 2001年中國加入世貿,產品可直銷全球,貨物自然可以從大陸直接出口,咁在香港生產有咩優勢? 貪人工貴、地價高定係請人難? 你話美國害香港,到底點害法,講嚟聽下。
51. 十郎 2019-06-17 15:30:38


      我開左頭 , 冇辦法不答 
。商人逐利 , 邊處有錢搵去邊處 , 唔好賴美國。隨口嗡:

      1 ------ 保險 , 8 個人的工廠要4萬(當時)。
      2 ------ 強積金, 工資5%。
      3 ------ 分娩假 , 前4後6星期。
      4 ------ 婦女限時加班 , 夜媽媽捉人 , 累積罰款。
      5 ------ 機器護𦋐 , 除成本加重外 , 生產拖慢。
      6 ------ 環保條例 , 令生產多難度。
      7 ------ 工資高昂
      8 ------ 交通滯塞 , 80年代 , 影響交貨來回時間。
      9 ------ 工人數目不足 , 時常滯遲 , 不依期交貨。(主婦領回家加工)。

      嗡住咁多 , 隨口都9件。不要樣樣政治化 , 困境都是英治時 , 美國未有心情設阻攔。中國設施落後 , 日日停電 , 馬路破爛 , 香港商人駱驛北上 ,原因是人手充足 , 成本較低幾重要。

52. 向泛民说不 2019-06-17 15:34:50
自嘴,联汇好不好真的很难说,但是香港政府有没有办法对付恶意估空机构。香港政府的弱势,港币随时被估空。

当然如果联汇崩溃,估计香港人会损失数千亿。97年如果输了,真的输几千亿。当时大陆央行帮了香港。最近也应该有。谁是香港人的朋友呢
53. 十郎 2019-06-17 15:40:37


      醉兄 , 給你快左一分鐘。

54. 向泛民说不 2019-06-17 15:43:49
十浪,你说的那些问题,其他地方都有,甚至比香港严重。新家波这些成本都比香港高。所以也就是要工业升级,才可以cover 成本。你说的那些成本就是导致香港低端工业消失。

低端工业消失之后,为什么没有升级,新家波,台湾和韩国都升级了,为什么香港没有?

最近贸易战,让我发现在美国供应链下,必须得到美国同意,才能升级。90年代,日本得罪美国,所以美国将供应链转移到台湾,日本和韩国,但不包括香港。是这样的吧。

对啊,华为就是不听话,要挑战美国建立的供应链,所以才被制裁。


55. 十郎 2019-06-17 16:32:46


      49樓 ------ 飯兄注意我們和平討論。

      我沒有說一國兩制好work , 不過可以點呢 ?中南海諸葛們諗過都咁上下。台灣就算比粒糖佢 , 食完一樣酸中國 , 台獨民進黨主政下 , 一國兩制失敗論 , 正常不過。就算韓國瑜認同九二共識 , 為了競逐大位 , 一樣大嗚大放大駡兩制。算罷啦 , 表演來啫。

56. 向泛民说不 2019-06-17 18:29:33
十浪,经过这次之后,一国两制在台湾完全是负面名词。也就是说原本想用一国两制统一中国已经是不可能了。也就是说为台湾做示范功能变成负面。
现在只剩下一个功能,是不是可以保证香港稳定。如果也不行,估计很快被收回。
这次逃犯条例对一国两制沉重打击。所以肯定最晚2047年玩完了那些去游行在2047年应该是40,50岁,到时也就没有什么送中了。
57. 自我陶醉 2019-06-17 19:40:53
回51樓 十郎兄

你寫得詳盡咁多都係用多一分鐘,都係你叻啲。

向飯傻B真係搞笑,香港工業跑輸,就等於美國唔准香港工業升級,問佢美國點迫害香港,佢又啞口無言,真嘥氣!

58. 向泛民说不 2019-06-18 09:29:38
自醉,根本就是一只恋美奴。在美国供应链下,没有美国同意,香港可以发展高科技?用下脑啦?老美只让香港玩低端高污染工业,十郎说了那些问题,导致这种模式的工业消失。香港要重建工业肯定是加入红色供应链。所以必须加入大湾区。

59. 向泛民说不 2019-06-18 10:53:26
十郎,你讲的9大原因,就是香港低端高污染工业消失的原因。而香港需要这些工业吗?明显是不需要。所以搬走也不可惜。
问题是工业搬走了,为什么没有新的工业取代。你知唔知道新加波的工业有多强,他们的工资有多高。香港的工业和新加波是同一个起跑线上,现在新加波完全抛离香港,而香港只有金融服务业。最可怕的是连深圳也抛离香港了。

引刀叫人去大湾区买楼,本人最看好是深圳,因为深圳一定会抛离香港。楼价也应该会超越香港。无论是风险或者投资机会,深圳肯定比香港好,好处去想,在过10年,香港年轻人会接受现实,不在相信饭民狗的鬼话,不在以为自己特别高尚,因为完全被深圳比下去。

1 ------ 保險 , 8 個人的工廠要4萬(當時)。
      2 ------ 強積金, 工資5%。
      3 ------ 分娩假 , 前4後6星期。
      4 ------ 婦女限時加班 , 夜媽媽捉人 , 累積罰款。
      5 ------ 機器護𦋐 , 除成本加重外 , 生產拖慢。
      6 ------ 環保條例 , 令生產多難度。
      7 ------ 工資高昂
      8 ------ 交通滯塞 , 80年代 , 影響交貨來回時間。
      9 ------ 工人數目不足 , 時常滯遲 , 不依期交貨。(主婦領回家加工)。

60. 自我陶醉 2019-06-18 11:42:13
正白痴!  等我話你知點解90年代香港工業一蹶不振,89年六四之後,香港一直彌漫着恐慌情緒,無人知97之後會點,當時好多人爭住申請居英權,人人都話要移民,大量人才同資金外流,很多公司的中高層管理出現斷層。 

工業係非常長遠投資,當時根本唔會有工業家願意冒險作出巨額投資,97平靜下來後,中國就加入世貿,而且比以前更加開放,在土地、資源、人力都比香港優勝的情況下,加上國策配合,根本唔會有人選擇以香港作為工業基地,咩美國唔俾香港工業升級,根本就亂噏廿四!

61. 向泛民说不 2019-06-18 13:53:06
自醉,你和十郎讲的低端工业消失的原因,本人没有反对。

甚至你说的商家不愿意投资,我都同意,问题是商家肯去投资,政府肯配合,没有你主人同意,一样发展吾到高科技。点解不思进取啊。现在只识埋怨,正废材。

大佬,深圳已经成为科技港,而香港就20年不变,只剩下金融和服务业。今时今日要发展,无可避免需要加入大湾区,加入红色供应链。香港和深圳融合是属于互补,属于强强联盟。至于吾加入大湾区,香港只能依靠金融和服务业苟延。

by the way,点解称你们为西奴。就以联想,华为,台积电和三星为例。
联想--只愿意买美国佬零件美国佬的软件,然后组装在一起去卖,所以只是低端装配工。大部分都系低端工人,只有小数管理人员。主要利润还是你主人吃掉。

台积电和三星,现在主要股东是美国人,所以他们的收入大部分给了天价license给美国人,然后大部分分红分给了美国佬股东,最后人工的主要部分还是给了美国人高管,最后剩下的才让台湾韩国人去分。所以台湾人只有23k,韩国年轻人没有香港人激,因为有一人一票,找不到人埋怨,选择自杀。

华为就不同,人人都是没有投票权的股东,同时大力高自主研发,所以第一,减少给license给美国人,同时现在5g,应该license收入会比license支出多,跟住就是分红也是给自己的员工,最后员工也有收入,结果是华为的收入比台湾台积电更高。

你主人打华为,就是因为华为不听话,不按照美国人的定下的规矩。by the way,如果华为是美国公司,美国人肯定会很骄傲。而不是打压。
62. 十郎 2019-06-18 14:11:49


      我本來就此擱筆不談這個問題 , 追問幾次下再來吧。

      你都會聽過香港企業家講過 , High tech 揩野 , Low tech 撈野。  唔駛解釋啦。

      這是因為香港轉形做服務業同金融中心。台灣四小龍之首 , 工業先進過香港 , 現在台積電都世界前列 , 這樣又如何 ?台灣大學畢業生以22k(6,000港元)叫苦連天。香港人忱於安樂 , 不擅冒險。講少少故事 , 香港人初上大陸 , 找當地人替香港人加工  , 大陸人賭博性格 , 博一博 , 單車變摩托 , X龍雪櫃用手加槌仔dug出來 , 大陸人創業後追越香港。香港人變左做替大陸人加工。

      你推薦的新架坡 , 我又唔認識有什麼高科技工業 , 小輩告訴我 , 去年經新架坡轉機 , 看見招聘廣告 , 人工原來是港紙一萬六喎。

      新架坡地理特殊 , 所以地位亦同時特殊。他擁有的馬六甲海峽 , 緊握中國石油運輸咽喉 , 所以成為美國人的頭馬 , 中國好緊張 ,(台灣油輪伊朗海域被炸 , 他的存油祇用到7月底) , 要將他邊緣化 , 買左巴基斯坦一個港口 , 又計畫開鑿泰國運河 , 目的是繞過新架坡馬六甲海峽。新架坡又是美軍軍火庫 , 上次2017年 , 美國航母開赴北韓施壓 , 就是到新架坡裝彈 , 裝食物、燃油等。我講咁多野關於新架坡 , 我想告訴你不用羡慕新架坡 , 如果我咵張d講 , 佢地坐響度唔駛做都唔憂食 , 你可能容易明d。




63. 十郎 2019-06-18 16:13:07


      我都知道你氣難下 , 講多少少啦。

      閣下文中說 , 三星台積電的老闆是美國人, 就明白他們是美國人執手教出來 , 中國沒有人教才傾全國全力追趕。你話美國人會唔會教中國香港 ?唔駛諗啦。

      每當香港經濟走向低谷時 , 會有人出來要求香港政府 , 要廠商搬廠回來香港 , 我真係笑9死。可以用什麼法例叫人回港 。 一句唔夠錢就推得一乾二淨。剩係得工廠唔可以獨立運作 , 要有配套行業 , 例如所刷廠要有菲林排版分色作坊 ,蝕鋅版作坊等等 , 這樣的作坊 , 香港所餘無幾了 , 曾經有人對我說 , 以前一條街有十幾間 , 現在十幾條街或者有一間。工廠回港 ? 未過深圳河都執左笠啦。果d書生不善生產 , 唔識生意揸主意 , 笑唔笑 ?



64. 向泛民说不 2019-06-18 16:46:12
 High tech 揩野 , Low tech 撈野。听过好耐啦。但是是不是high tech风险高,就吾要呢?今日香港的问题,其实很大部分就是因为工业太过单一,只有金融和服务业。香港难道要关闭自守,唔要工业?

讲开新加波,《經濟學人》指新加坡已是全球密度最高的創業生態系統, 工業就佔了 GDP 近三成,这就是新加波的实力。

新加坡和香港,是一場現代龜兔賽跑的故事?

智能城市 - 我們已經日漸被新加坡拋離
65. 自我陶醉 2019-06-18 16:52:32
向飯,

你失憶唔記得自己講咩唔緊要,等我幫下你,你21樓話:
“香港的工業消失,不是來自深圳的競爭,而是因為90年代美國佬開始制裁香港,唔比香港工業像新加波,韓國,台灣那樣升級。”

請你直接解釋美國90年代用過咩行動去“制裁香港,唔比香港工業升級”? 有就一句,冇就一句,如果你只係亂噏,無實質資料的話,唔該你唔好唯恐天下不亂,用呢啲咁不負責任嘅說話製造種族仇恨。
66. 十郎 2019-06-18 18:44:02


      飯兄 ------ 
      
      1......你歡喜用深圳同香港比較 , 我只可以提醒你 , 深圳歡迎工業。香港係驅逐工業。

      2......你質疑香港不攪高技, 這個問題都適合問台灣蔡蔡子。台灣大學畢業生22k人工 , 慘過香港。點解台積電身處中國大陸? 台灣攪無核化 , 用愛發電 , 缺電 , 台積電就是不能承受百分一秒停電。中國但求留着台積電 , 乜都應承 , 南京大廠房超速完成。香港想做要面對無極競爭。