地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:10988    回應:0
敢說亮話

茶餐廳手記(#307)是否可以取回定期存款

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年11月9日

  今早去到茶餐廳,有客人話近日外媒報道,銀行向準時還款的按揭客戶call loan,認為銀行咁樣做,他亦可以取回定期存款,就算唔要息都可以,因為只收1%利息,仲有三年咁長,攞返出嚟再存過,以現時定存利息,一年已經有著數,但銀行話要尊重合約,唔可以攞返只收1%利息的定期出嚟,客人話唔明白,唔通只容許銀行向客戶call loan,唔準客戶攞走定期,真真正正是只許官家放火,不許百姓點燈。

  老闆話冇辦法,以往銀行是極少向準時還款的客戶call loan,但今時唔同往日,銀行職員為求自保,見勢色唔對就立刻向客戶call loan,老實說,以咁既態度,千祈唔好話香港是世界金融中心,找換店就差不多。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼