地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:7923    回應:1
文亮語

產能過剩才可以抗通脹

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年4月15日

  昨日午飯後,收到漁檔老闆電話,佢話收到幾條黃勒,產能過剩,我可唔可以要一條,我話冇問題,但今晚我只得兩公婆食飯,我要一條細條,老闆話兩斤,雖然有點大,不過唔會拒絕,原來條魚三斤幾,老闆收我兩斤價錢,要改變食法,做一個一魚兩吃,首先食清蒸,然後魚骨魚頭滾豆腐菜湯。

  老婆話我未買過黃勒回家,最多是東星,是不是黃勒好貴,老婆唔知道,食過黃勒,什麼東星,西星,燕星全部都冇味道,所以,冇特別情況都唔會買黃勒返屋企,並不是價錢問題。

  耶倫話中國產能過剩,去北京要求減產,我就好奇怪,美國現在首要任務是打擊通脹,否則美債就要俾高息,危害美國經濟,產能過剩是打擊通脹最有效殺手鐧,應該要求中國加大生產力度,而非減產。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 朔風厲 2024-04-16 18:08:29
不是“產能過剩”,而是“產能過盛”,一字之差,意義大不同。