地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:6602    回應:0
文亮語

香港是不是洗錢中心

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年4月14日

  昨晚食飯前,老婆話炆了鮑魚,準備下一次家宴,不過,早兩日去銀行攞十萬元買海味時,被銀行職員問到口啞,最後話買海味,仲講定去邊間買,才可以攞到錢,究竟銀行點解咁緊張。

  銀行想唔緊張都唔得,如果唔照足程序做,有機會被國際監管機構話洗錢,罰好重,匯豐就試過瀬嘢,而且仲好多次,香港冇銀行夠膽以身試法,新加坡以前可能比較鬆些少,但現在都唔得,近日新加坡政府發表聲明,話唔會做洗錢中心,令人有此地無銀三百兩感覺,不過,新加坡發表聲明,對香港比較有利,大家都唔洗錢,贏輸就要靠自己本領,唔好新加坡話香港是洗錢中心,香港又話新加坡是洗錢中心,不過,新加坡有賭場,要洗錢的確比香港容易。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼