地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:23443    回應:1
文亮語

冇買樓的人後悔抑或賣了樓的人後悔

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年2月3日

  今日星期六,返工的同事不多,於是問同事究竟冇買樓的人後悔,抑或賣了樓的人後悔,所有同事都話賣了樓的人後悔,冇買樓就好似打麻雀被打穿糊篤,雖然係傷心,但未有錢落袋,傷心極都有限,但包一鋪就唔同,現兜兜唔見了一大筆錢,唔傷心就假,如果被銀主迫賣就傷心加倍,因為銀主賣樓,價錢一定唔會理想,但無奈欠人錢,想唔賣都唔得,所以傷心加倍。

  有人認為,只要把握機會,賣了樓之後再買返,隨時可以賺到樓價兩三成,這是一個假設性答案,賣了樓的人很難再買返,或者一百個之中會有一個。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2024-02-04 18:02:40
賣咗樓唔使後悔,依家廣州一線邊大把百零萬嘅二手樓,全新簡裝炒家貨都大把,講明先,真係廣州,而且唔係從化花都,係增城番禺南沙,舊五區都有。
買喇,120平方米以上完全不限購,香港人一生唔係咁多機會喺中國人地方擁有千幾呎屋住,好好把握。