地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:15466    回應:1
文亮語

鮑魚大減價

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年1月27日

  星期六返工,收到老友來電,有一間經常去的名食肆鮑魚大減價,平時每位2000元,現做特價每位1000元,老友已經安排好同其他幾個老友一齊食飯團年,我當然冇問題。

  老友e張菜單給我,其實又唔係咁平,鮑魚1000、魚翅800、燕窩600,加埋其他,每位都要3500元,都幾貴,好彩老友近日賺了港股,佢話唔使,啲錢唔算屬於佢。

  食肆的鮑魚可能真係冇錢賺,或者賺得很微,但可以吸引到客人食燕窩魚翅,唔計鮑魚,每位都要2500元,除笨有精,如果香港官員識做生意就好,收少啲印花稅,多人買樓,不但差餉地租收入增加,地產商仲爭住買地,除笨有精。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 現金王 2024-01-28 01:43:20
衰在愈平愈唔敢買,糊蘆內的貨色唔同左,減價唔一定吸客。