地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:13200    回應:3
文亮語

鎖車太快會令屋苑樓價下跌

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年11月1日

  我見過很多人用錢很大方,很疏爽,但唔知點解,當他們被抄牌,無論是超速或者違例泊車,都會儀態盡失,甚至指住個交通督導員大鬧,其實抄牌都算,最麻煩是鎖車,很多時只是停一停去交待些少嘢,五分鐘都唔夠就已經被鎖車,真係火從中嚟,不過只能怨自己運滯,千祈唔好打人,否則十倍麻煩都唔止,更加唔好撻朵,自己運滯就算,唔好拉別人落水。

  多年前有老友打算買沙田一個屋苑,但最後打退堂鼓,老友話睇了三次樓,貪方便唔泊入停車場,三次都被鎖車,叫開鎖很麻煩,要搞成個鐘頭,老友話好彩冇買,該屋苑升幅跑輸其他屋苑很多,不過,真係抄牌就算,唔好鎖車拖車。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十郎 2023-11-01 10:59:15


      唔知真定假 , 有文照錄。

      在面書有一個靚女話 :香港有些地方不能用支付寶 , 所以去香港要帶定現金和八達通 , 可以叫外賣 , 要付20元外賣員費 , 嘩 , 在內地 , 我可以吃飽了。

2. 十郎 2023-11-01 16:50:56


     都係唔知真定假。

      在“油管”睇到“我係多師奶” , 佢包車三日遊 , 在鐃平食晏晝 , 4餸 , 油泡三點蟹4只 、 蠔仔烙 、 芋頭 、 炒花甲 、 白飯任裝 , 6個人(兩個細路), 結賬150元人仔。

      在澳洲食一碗越南生牛河要15澳元 , 兩碗就30澳元 , 折合港幣150元 , 澳洲的時薪是30澳元。澳洲的樓價現在升緊呢。

      香港供完樓 , 可不可以食4餸飯?



3. 舍神 2023-11-01 22:30:12
有名你叫, No.1, 當然鎖車都要No.1