地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:10196    回應:1
文亮語

唔敢做訪問恐怕傳媒誤解

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年10月27日

  今早開例會,有同事話在施政報告出了之後,所有接受訪問的人都鬧政府,同事話其實施政報告又唔係咁差,佢識得一個接受訪問的人,佢亦表示唔錯,但訪問出街之後一樣是鬧政府,真係唔明白,另外,點解我唔接受訪問。

  我話做傳媒最緊要是吸眼球,如果話政府做得好不但冇人睇,甚至畀人鬧奶共,所以,他們很少報道講政府做得好的訪問,至於現在出街的訪問,傳媒只是節錄部分講政府唔好的訪問,不能說傳媒做假或者斷章取義,只是沒有將全部報道出來,這亦是有很多人唔願意接受訪問的主要原因,我也是一樣,況且我有咁多地盤發表自己意見,唔需要訪問。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 香港人 2023-10-27 14:19:53
現在的傳媒, 算了吧, 會不會還以這個職業為榮?