地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:12292    回應:1
文亮語

與兒子脫離父子關係可避免不必要麻煩

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年9月27日

  今日中午,有老友到公司話佢個仔打算移民,在移民之前同佢脫離父子關係,將供養父母責任交畀香港政府,但老友擔心佢個仔移民之後,香港政府會搵佢麻煩,而事實上佢個仔在外面做甚麼他完全唔知,估計亦不會是甚麼好事,否則都唔會移民。

  我話要改動一下,朝三暮四與朝四暮三是有分別,馬騮就知道點解,所以,唔好由老友個仔同佢脫離父子關係,改為老友主動同佢個仔脫離關係,咁樣做政府會認為老友大義滅親,唔會找佢麻煩,紙上談兵都有講,趙括紙上談兵,佢阿媽主動同佢脫離母子關係,趙括兵敗之後,佢阿媽沒有收到牽連,但如果趙括同佢阿媽主動脫離關係,考成王就會想到,趙括根本沒有把握打敗秦國,主動與阿媽脫離關係,只不過唔想在戰敗之後,佢阿媽受到牽連,所以,老友應該主動同佢仔脫離父子關係,就算國安搵到,都不能夠話老友替佢個仔做事。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2023-10-03 21:23:57
諗起聶政。