地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:13395    回應:0
文亮語

新加坡人愈住愈細

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年9月26日

  昨日下午,老婆有一個新加坡大媽朋友到屋企搵佢,新加坡大媽問我們的單位有幾大,是否同子女一齊住,好似查家宅咁,老婆當然唔開心,於是話單位有五千幾呎,子女有自己的住宅單位沒有一齊住,新加坡大媽話應該分租出去,老婆唔明白,都唔知點答。

  我回家之後老婆話點解新加坡大媽叫佢分租,老婆可能唔知道,新加坡的生活費用升得很急,工資追唔上,而新加坡人的組屋普遍有三個房,於是將其中一間分租出去,幫補一下生活費用,而新加坡政府有見及此,準備興建兩房組屋代替三房,而且已成趨勢,換句話說,新加坡人會愈住愈細,不過點樣都好,一定唔會出現類似香港的納米樓。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼