地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:8616    回應:2
文亮言

被怠慢應如何反擊

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年4月13日

  今個星期太忙,有幾位得力同事忙著見客,本來是休假的星期六,他們回公司做枱頭工作,我見到咁嘅情況,於是話請他們去酒店中餐廳食人均千元的午餐,由於大家太忙,又訂唔到位,派了一位年青同事去攞位,十五分鐘之後我們去到,見同事仍然等位,有被怠慢之嫌,有同事話入到去一定要食貴嘢,打那些經理的臉。

  我話食貴嘢一定要,不過不是在中餐廳食,而是去隔離間日本餐廳,食人均二千元的午餐,在午餐的時候,中餐廳的經理入嚟話唔好意思,下次一定不會怠慢。

  王子網站重開,證明就算不是王子,亦與王室有淵源,我擔心王子不但自己去新加坡設家族辦公室,仲拉埋其他王室成員去,新加坡政府再次多謝香港政府送了一個大客俾他們,今次真係眼淚在心裡流。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2024-04-13 11:22:40
由得佢去新加坡喇,5億美元都好意思認係皇親國戚,到時陳松青大戰阿拉丁,我地香港人剝瓜子食花生,仲有冰凍西瓜🍉。
2. 引刀一快 2024-04-13 11:26:48
呢啲“王子”,如果係真嘅,家族咁大,多數有對家,到時對家攞50億過嚟搞家族基金,潤潤佢,濕濕碎。