地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:12700    回應:2
文亮言

虛幣,只是一隻唔派息股票

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年2月12日

  去完茶餐廳,本來打算去廣東道行吓,不過實在太早,應該還未有人流,於是去跑步,在熱身時見到位資深投資者,我話近排好似唔聽到有人講虛幣,投資者話,很多人現在搞清了一件事,虛幣只是一隻唔派息股票,想賺錢一定要賣走,如果長揸,即是唔離開賭枱,始終有倒輸的一日,投資者講得對,點解我又冇諗到。

  去年有不少派息不錯,資產淨值的公司股價下跌,如果相比高峰時下跌了超過一半,而且那些上市公司可以自由買賣,虛幣要有專業技術才可以做到,所以,比較出名的評論員都不會評論虛幣,唔識唔評論就最好。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. Old seafood 2024-02-14 17:24:06
我買賣過,前後有個做點 research. 其實非咩 Digital Gold, 亦未能 decentralised ,依家最多仍係一隻概念股-冇實質資產,冇利潤,但有個故仔聽住先。Blockchain 能否突圍而出,做到Web 3.0先後知龍定蛇。最多放百分之一資產當撞運氣及比動力去學習新嘢好了。
2. 唔派息股票 2024-02-14 18:50:33

唔派息股票上市時都有大行同會計師評估過,係有實質資產。虛擬貨幣有d咩?真正係木宰羊