地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:13788    回應:4
文亮言

股市下跌是因為太多人口是心非

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年1月22日

  今日與客戶食飯,佢不斷話政府冇鬼用,股市跌成咁都唔做些少嘢,例如用盈富基金買股票,我話這是自由市場,政府最好減少干預,上次政府買股票都是迫不得已,事後已經有不少評論員鬧政府,而政府又唔敢反駁。

  在食飯期間,客人收到幾個電話,表示他沽空的股票或者期指已經做妥,客人聽完電話之後心情開朗,我卒之都知道股市點解下跌,因為股市𥚃面有太多口是心非的人,一方面可以站在道德高地鬧政府沒有支持股市,另一方面沽空港股搵真銀,所以話,香港人真係好叻。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 加強法治 2024-01-22 16:33:44
外資就會流入來。
力度還未夠呢
2. 有對等資訊的人 2024-01-23 05:58:49
美國基金佬當日聽到有人自豪地講東升西降已開始派貨。
我成日都講,咁多人仇美,在網上,在facebook出征,美國基金佬有請人專門翻譯比佢地睇,你地咁憎美國,人地咪走,唔買香港股票,買印度都得,所以今日的果,不是無原因。
6. 偉 2024-01-23 22:16:03
香港是個自由市場,無論地產或証券,都是風險由自己承擔。不會因過高或過底,由政府去干預 [除聯系會率一役]除外。
股票市場總有升或降軌跡,正好反映經濟寒暑表。市場股民雜音,只可作參考之用,不要太在意。
7. 留在香港的人 2024-01-24 08:05:14
甘就同聲同氣啦