地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:14747    回應:1
文亮言

究竟應該邊個埋單

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年1月21日

  昨日星期六,上午有老友到公司吹水,佢話昨晚一肚子氣,一定要搵我呻下,原來早一晚老友有一班住公屋的朋友叫佢去食飯,席間單單打打,話在香港有公屋供應,買私人住宅的香港人是最蠢,現在樓價由高峰時下跌了23%,那些香港人業主就慘了,言下之意老友亦非常之慘,但老友話即使樓價下跌,他仍然賺很多錢,當年300萬買現在住宅單位,最高峰時值2千萬,現在最少值千5萬,都冇壞,如果當年上了樓,今日就未必有這一層樓。

  到了埋單的時候,老友的一班老友話佢咁有錢,應該佢埋單,本來是冇問題,但冇理由那一班人贏了牙骹又可以食免費餐,老友於是話,香港的業主資助了住公屋的香港人,所以應該由他們埋單,最後是分單,大家面左左離去。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 馬友 2024-01-21 18:31:45
我都試過,不過我就唔出聲,就話係啦好慘呀做業主好慘呀有公屋梗係好啦, 所以點解d人成日話做到朋友要差唔多背景