地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:19766    回應:1
文亮言

在深圳消費好鬼開心

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年9月16日

  星期六早上,有鬼佬租客到公司簽合約,佢話昨晚在放工之後,與幾個中國同事上深圳消費,非常開心,以後每個星期五放工之後都會上深圳消費。

  我話現在嚴打,最好小心一些,鬼佬話不是這回事,他們放工之後去到深圳已經是8、9點,到了夜經濟時間,坐在街邊飲啤酒吹水,都唔知幾開心,不過,最開心就是埋單的時候,不但沒有收小費,仲唔收尾數,他們幾個人飲飲食食612元,埋單那位小姐叫他們掃600元就可以,如果在美國,不但要俾GST,仲要俾15-20 %貼士,連快餐都要畀,所以,去到深圳消費非常開心,不過,唔知美國會不會好似歐盟,話中國政府補貼做生意的人,強行要中國收15-20%小費,我話應該唔會掛,唔通長臂管治連小費都管,唔使擔心。

  鬼佬話香港班官應該去深圳做吓消費者,才知道怎樣搞活夜市,香港有些檔口賣30蚊6粒魚旦,咁既消費,要飽食無憂米的官員才畀得起。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 深圳 2023-09-17 06:55:35
去深圳消費,老婆又唔跟來,男人的天堂。