地产博客 > 文亮言 返回
浏览人次:13966    回应:0
文亮言

楼市火了,睇楼难了

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2024年3月12日

  有年轻朋友几个月前准备买楼,当时我话趁物业代理得闲,业主又愿意开门俾人睇楼,睇多几间,万一财爷在预算案中宣布减辣,可以立刻做决定,如果等撤辣之后才去睇楼,睇得嚟都蚊瞓,年轻朋友话唔想浪费时间,一定要等撤辣之后才去睇楼。

  年轻朋友唔明白物业投资者「快狠准」的意思,尤其是个「准」,以为买了楼之后楼价上升,或者卖了楼之后楼价下跌就是准,眼光好准的意思,其实只是其中一个解释,「准」字另一个意思就是准备工夫要做足,连楼都唔去睇,又点可以做到出价快,决定狠。

  撤辣之后年轻朋友问我有冇相熟代理可以带佢去睇楼,他认识的物业代理全部都唔得闲,就算得闲都话业主唔肯开门,只能接受业主的要价或者还一个价俾业主考虑,买成千万的住宅单位唔系买棵菜,冇楼睇点敢落注,但佢唔买有其他人买,唔通其他人买楼唔使睇楼,谂极都唔明,年轻人唔知道,买楼的人当然要睇楼,不过并不是今日睇,而是楼市淡静的时候去睇,唔做好准备工作,有荀盘靓楼都唔识得执。

  准备工作除了睇楼之外,亦要睇吓自己荷包,银行取态,现在银行按揭批核甚严,虽然话免除了2%压力测试,但银行要求买家有足够的收入,如果唔及格,按揭成数可能会较少,有人话唔怕,如果楼价上升,即使银行唔批,由於政府撤销了SSD,可以将买入的单位摸走,千祈唔好咁样谂,银行已经预先公报唔做摸货生意,即是冇下手买家,如果上唔到会就唯有挞订,到时就会眼白白睇住楼价上升,而自己就要挞订,到时真系喊都无谓,唯有怨自己唔做好准备工作,荀盘是留给有准备的人。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码