地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:13345    回應:0
文亮言

冇仔的人千祈唔好教人教仔

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年12月9日

  樓市下跌,不少冇樓的人立刻變成專家,近日有投資者因頭寸稍為緊絀,要賣一層樓解困,有人同我講,那位投資者不識時務,夠膽同誠哥接貨,一定輸死佢,條友意思是否叫人唔好幫襯誠哥買樓,難道佢唔知道誠哥是地產商,咁樣講好似讚誠哥,其實是倒誠哥米。

  現在評論樓市,尤其是大大聲話樓市下跌的人,大多數沒有樓,他們並不是曾經有過物業,現在已經賣走,狠狠地賺了一大筆,而是從來沒有物業,樓市上升,那些人聲都唔聲,或者叫政府出招打壓樓市,而政府亦怕了那些人,出招十年,樓價仍然壓不下去,但就令到香港財政陷入困境,連賣地都冇人吼,仲話係短暫現象,講都冇人信,當日叫政府出招的人又聲都唔聲,彷彿叫政府出招的不是他們。

  任何做父母最頭痛的就是子女已經唔好,令自己非常頭痛,旁人仲教他怎樣教子女,如果那些人子女讀書唔錯就無話可說,就算讀得唔好都可以說是經驗之談,但如果教他教子女的人沒有子女,咁樣就好㷫,不過,冇子女的人唔會咁樣做,否則會被人反問連子女都冇,又點樣教我教子女。

  現在話被迫賣樓的人是財困其實是不對,如果真真正正是財困,就連樓都冇得賣,賣樓只不過是借貸比率高於金管局要求,唔可以說是財困,因為未賣的物業還有很多,如果那些冇樓專家知道現在賣樓的人仍然持有咁多物業,會不會話他們唔識得投資,其實,冇樓的人應該學冇仔的人一樣,千祈唔好教人教仔。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼