地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:13959    回應:3
文亮言

大食唔窮倒算窮

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年10月2日

  公司同事問我申請一筆5萬元旅遊費,目的地是深圳,全公司同事以及家人可以在深圳享受一個晚上,大多數同事知道我並不主張無緣無故返深圳消費,認為太浪費時間,所以認為我一定會拒絕,但想唔我立刻大筆一揮,批准那筆旅遊費,令到不少同事大跌眼鏡,我話如果大家申請去深圳食一餐晚飯,我一定唔會批准,理由是太過倒算,我記得阿嫲經常話大食唔窮倒算窮,使錢唔緊要,但千祈唔好倒算。

  我細個時,我阿嫲見我宵夜食雲吞麵,立刻將個妹仔鬧了一餐,阿嫲並不是鬧妹仔幫我買雲吞麵,而是點解碗麵咁淋,失了雲吞麵爽脆特色,妹仔好似被人寃枉咁回答,她說見到隔離街的雲吞麵不但平一毫子,而且仲超過一両麵,不是平時的九錢重,所以寧願行多十分鐘去隔離街買,阿嫲話今次真係大食唔窮倒算窮,冇錯碗雲吞麵的確是大咗又平咗,不過麵身淋咗,根本唔好食,叫妹仔立刻去買過另外一碗。

  我阿嫲唔識字,但識做生意,而且好大開埋,不少人話佢很蝕底,但阿嫲從不為意,佢有一句口頭禪,就是大食唔窮倒算窮,唔會打算一世窮,我亦學到皮毛,使錢冇問題,使多啲都冇問題.不過就要使得其所,唔好倒算。

  近日有不少香港人去深圳食晚飯,理由很簡單,就是平靚正兼服務質素很好,我絕對同意,但我唔支持,理由是很倒算,去深圳食晚飯除了多花交通費之外,最緊要是時間,就算可以6點鐘放工立刻去深圳,去到酒樓最低限度是7點半,食完晚飯就要9點,即使直接回家都要成11點,是否倒算就真的見仁見智,有人話去深圳不單止食餐飯,大多數會去KTV或者按摸,比香港平很多,我絕對同意,但在香港去完娛樂場所,跳上的士半個小時就可以回家瞓覺,但在深圳,長途跋涉回到家,可能東方已既白,在回家路上,很多人會好後悔,以後都唔會北上消費,不過,生仔姑娘醉酒佬,唔使幾耐又會再去深圳玩過。

  有人問我有關大量香港人北上消費的意見,我話施比受更為有福,友人唔同意,佢認為香港人根本好窮,有136萬人在貧窮線之下,所以才揀消費低的地方,我話今次真係寃哉枉也,香港失業率只得2.8%,又點會有咁多窮人。

  由於有不了香港人經常對外媒話很窮,有136萬人處於貧窮線之下,但沒有講失業率只有2.8 %,差不多已經全民就業,並且要大量引入外勞與專才,點會有咁多人在貧窮線之下,這完全是自我菲薄心態,令到深圳人睇唔起香港人,認為香港人很窮,在自己的地方消費唔起,又要有心目中服務質素,所以才北上消費,其實香港人去深圳或者北上消費是沒有問題,亦符合大灣區一小時生活圈,但不能以香港的消費太高,服務質素又唔好為理由,咁樣講是很倒算,應該話香港生活很容易,工作時間又不長,可以隨時北上消費,你估如果有香港人咁樣講,內地人怎樣睇那些人,我認為會多一些尊重,少一些鄙視。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. Visitor 2023-10-02 19:47:15
湯老師少草根朋友
2. 引刀一快 2023-10-03 21:05:44
去得深圳,乾脆坐多幾個字車上廣州,仲多嘢食,玩就各有各好。
不過廣州係冇小費習慣,樣樣明碼實價,對唔少人嚟講消費更隨心。
3. 引刀一快 2023-10-03 21:10:03
漏咗漏咗,想玩得唔“倒算”,直接買間大灣區平屋,依家廣州大把千零蚊呎嘅二手樓,一手都有不過偏啲,慢慢睇一線邊我講咗三年。
好在講明“慢慢睇”。