地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:18308    回應:3
文亮言

只要政府撤辣,明月幾時都有

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年10月3日

  在中秋節晚上,見到一個物業代理,佢話生意難做,已經幾個月冇開單,究竟明月幾時有,幾時可以開到單,我話只要政府撤辣,明月幾時都有。

  有人認為我們兩個亂講,蘇東坡講明月幾時有,的而且確是講天上月亮,又點會與開單扯上關係,真的風馬牛不相及。

  我個人認為,蘇東坡所講的明月,就好似明日,明年一樣,不過明日太短,明年太長,明月代表一個不長不短時間,可以產生一個比較好結果。蘇東坡寫「水調歌頭」時已經開始貶官,當時在山東密州,不過都唔係太差,仲可以左牽黃,右擎蒼去打獵。東坡居士當然想返京城,於是話明月幾時有,不過又痕又怕痛,擔心唔適應,於是又話我欲承風歸去,又恐瓊樓玉宇,高處不勝寒,起舞弄清影,何似在人間,一於跌落地楋翻揸沙。

  現在全港有不少人,包括以往負責出招的政府官員,都認為政府要撤辣,而且要全撤,不過唔知財爺等乜,寧願放寬九成樓花按保,但仍然堅持唔肯撤辣,不過堅持是冇用,我相信很快就會撤辣。

  物業代理話,就算現在撤辣作用都少了很多,不少有錢準備買第二個單位的人,早已將資金投放在股票、債券、虛幣等,投資股票,唔見四成已經好彩,投資債券,唔使重組就當贏,重組都不太差,如果買了恒大債券,連重組的資格都冇,買虛幣已經不贏輸問題,只要唔好惹上官非,就算輸晒都當贏,即使如此,政府仍然應該撤辣,因為仍然有很多人做了定期,等政府撤辣時買多一個甚至幾個單位,雖然現在利息高企,買樓的人不會太多,但利息唔會永遠高企,如果政府唔撤辣,當利息下跌,那些人做了定期的人仍然不會買樓,可能會買一些高息金融產品,最後手上資金就不明不白消失了,明月亦不見了。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 只准州官放火 2023-10-03 12:24:25
只准樓價升時,地產商擠牙膏式賣樓、招標賣樓;不准政府樓價跌時,擠牙膏式減辣。
3. 當年加辣樓市一樣升 2023-10-03 17:26:34
如若撤辣,樓市也會一樣升。
甘加就=撤,又何須撤呀?
4. 樓價跌和加辣無關 2023-10-03 17:33:36
是信心的問題。
你現在是捻着買樓定賣樓呀?