地产博客 > 敢说亮话 返回
浏览人次:22073    回应:6
敢说亮话

茶餐厅乱话(180)做好防守才可以放胆进攻

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2017年9月19日

  今早跑完步去到茶餐厅,老板话long time no see,再问点解唔将文章放上Facebook,我话入到国内,就要遵守国内法律,十九大即将召开,国家在网络上比较严谨亦是可以理解,不过,仍然可以上property.hk 已经是唔错,老板话我错过了几场好波,不过,他有多少不明白,去年曼联就算赢波都只不过是仅胜,今年则经常大数对手,其实这是一般名教练做法,当他们接手教一队波的时候,首先就要减低失球数字,如果减少失球,就即是增加得分机会,曼联虽然在5场波攻入15球,但这不是最重要数字,这5场波只失了2球,这才是关键所在,防守做得好,前锋就可以放胆进攻,不过,亦有人话进攻是最佳防守,说话亦没有错,当做好防守,前锋便可以放胆进攻,反而可以减少后防压力,变成进攻是最佳防守。

  老板话开茶餐厅也是一样,是做好基本的咖啡奶茶,煎蛋多士,有了基本客户,才可以拓展新品种,千祈唔好睇少煎蛋,很多人到茶餐厅都是为了吃煎双蛋,唔知点解,在家里做唔好,其实煎蛋是有多少秘诀,就是不能够太心急,我通常会用一只小型铁铸镬,小火慢煎,只煎一面,一定会煎得好,老板话我将这个秘密讲出来,茶餐厅生意少了就唯我是问。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 十一哥 2017-09-19 10:41:25
猛火多油…爆到脆边先至正…


2. 真真薯片 2017-09-19 12:19:30
一般茶餐厅煎蛋水准唔会差太远, 屋企难整系因为冇个只大煎镬

但系唔同茶餐厅既多士就可以差非常远, 多士唔难整, 但系要时间同埋即整先好食, 好多茶记整定一大堆焙得果少少又冧啤啤既所谓多士, 主要系贪快悭时间, 结果又鞋又un, 难食到呕
3. 十一哥 2017-09-19 12:45:37
往时…大牌档茶记…炭炉烤厚多士…厚玻璃杯奶茶/㗎啡、用大陆黄桃占…嘅油占多…


4. 十郎 2017-09-19 12:52:04


       煎蛋同炒蛋需要好多油 , 系煎蛋嘅特性 , 如果跟时髦少食油而落少咗 , 一定做得唔好。

5. 十郎 2017-09-19 12:55:09


      3楼-------以前有餐厅用蒸笼 , 蒸热d杯同淡奶 , 等d杯唔会吸咗奶茶的热力。

6. 引刀一快 2017-09-19 13:27:25
睇嚟同李嘉诚嘅营商理念一样,都系有一件可靠嘅硬嘢,可以支持开销,再发展新嘢。

茶餐厅D煎蛋可以摊得咁大咁薄,除镬外,用蛋用油都应该有考究,如果系靓嘅土鸡蛋,几乎用手指可以攞得起,落镬到熟都系一坨,摊唔开。