地产博客 > 敢说亮话 返回
浏览人次:30611    回应:9
敢说亮话

茶餐厅乱话(28)楼评

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2016年12月7日

  昨日去到茶餐厅,伙计立刻话有人撩交打,我话我虽然大只,但唔识功夫,打交当然唔会,就算撩我都唔会打,伙计话,撩交打的意思不是打交,是挑衅,我话冇可能,我又没有得罪人,又没有盛名所累,点解会有人挑衅,伙计攞了一份苹果日报俾我睇,原来在我的专栏隔离,另外一位用笔名的专栏作家叫人唔好睇楼评,佢话写楼评的炒家学术水平不高,只不过在适逢其会之下买了几个物业,而物业又长升不跌,做成富贵迫人,搵到钱之后就也文也武,甚至成为楼评家,唔似得那些股票评论员,绝大部分都有真才实学,咁样写,唔怪之得伙计话有人撩交打。

  我同伙计讲,其实我非常开心,有人闹总好过冇人睇,不过,楼评又真的是信唔过,如果由地产商的要员写,楼价几时都有上升空间,如果由物业代理写,冰河时期代表成交量少,并非楼价低迷,如果由经济学家写,楼市的前景永远都是暗淡,不过,在他们买楼之后,前景就变得光明,否则,他们就不会身体力行去买楼,身体力行就是最好的评论,至於其他写楼市评论的人则愈写愈惊,因为他们愈写愈了解楼市,更加唔敢买楼,到最后,只得那些不知天高地厚,学识不高的投资者够胆去买楼,如果他们当中有人去写楼评,唔俾人笑到面黄才怪,好彩我面皮厚过恐龙皮,笑我都唔怕。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. LYC 2016-12-07 10:12:19
根本唔需要睇楼评,敢买就成了富人,帮人供楼就系穷人,一字咁浅,由於辣椒不断企图压抑需求,事实系无可能的,因为人点都要居住,
所以楼价已经长期受压而处於极度偏低水平,因此香港楼价现在才刚起步爆上,CCL号火箭都只是刚起飞. 所以,大家只要坐定定,我们加入亿万富豪榜系指日可待的事.
现在吹话发展郊野公园,其实都系得啖笑,可能到我们的孙买晒香港啲楼都未还在吹紧!
2. 路人XX 2016-12-07 10:16:29
😨 LYC 兄又转軚? 好乱呀!究竟应唔应该买呀?!
3. LYC 2016-12-07 10:47:24
4. 好 2016-12-07 11:25:30
赞成LYC,唔同时间当然有唔同做法。
5. 引刀一快 2016-12-07 11:55:17
人人话LYC兄系AA,我唔信,我肯定佢系卖鲍鱼。
6. LYC 2016-12-07 14:31:42
刀兄,你收档吧啦,信你个啲傻人(当然包括刀兄)已经做紧穷鬼.他们陆续搬进劏房,有些还开始露宿街头,情况实在令人慨叹怜悯,不胜唏嘘.
其实他们只不过做了一个正常人都会做的获利回吐的动作,
估唔到足以影响一生,导致一世人都居无定所,真系惨!刀兄何必要咁累人呢,损人不利己啊!
7. 引刀一快 2016-12-07 15:28:54
系呀,真架,香港咁多人露宿街头。

但系我又唔收档喎,收咗档又点招呼你呢?
9. 小说话 2016-12-07 16:54:06
害人利人也是一线之差
10. Tony lam 2016-12-07 23:36:25
儍刀     你自己钟意卖海鲜啫、但唔好估人系卖鲍鱼先得㗎。

早排队得你应D、见你即时由早到晚通宵唔瞓咁还拖、怕你顶唔顺激到癫咗、先唔队你住、点知你天生海鲜敏感、痕得滞喜欢被队。