地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:12577    回應:1
敢說亮話

茶餐廳手記(#448)如何處理一個宣布離職後而又做得好的員工

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年4月3日

  今早去到茶餐廳 ,有客人話有多少頭痛,原因是有一個經理做得唔好,一直都處於蝕本狀態,於是雙方宣布解除合約,經理月底會離任,但宣布之後,生意轉虧為盈,現在唔知好唔好挽留佢,擔心挽留之後故態復萌,繼續個個月蝕錢就大件事。

  老闆對客人講唔止他有這個煩惱,巴塞隆拿亦有這個煩惱,自從一月領隊法維宣布離任後,巴塞從未輸過波,巴塞當然可以留任沙維,但擔心留任之後沙維故態復萌,所以現在心大心細。

  其實很容易解決,無論是客人的經理或者沙維,暫時都唔好解僱,只是將離任時間延長,如果表現不錯,就繼續延長,一旦表現不佳,雙方就結束賓主關係。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 會考零分 2024-04-04 08:01:35
好嘅顧主理應了解員工狀態、適時提升裝備、方能提升公司盈利!