地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:9797    回應:4
敢說亮話

茶餐廳手記(#324)估計有很多公屋居民在國內有物業

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年11月29日

  今早去到茶餐廳,有一個客人話,近日政府稽查公屋居民是否有私人物業,令佢心都涼晒,因為佢有一個住公屋的朋友,不時曬命話國內有千幾萬物業,香港政府仲送一間公屋畀佢,反而家境清貧土生土長的香港人,等到天荒地老都輪唔到有一間公屋, 政府稽查公屋資格,真係大快人心。

  老闆話,今次真係有很多公屋居民非常擔心,原因是他們入住公屋的時候的確是合資格,但經過一段長時間,不少公屋居民亦搵到錢,不過,如果政府不下重手,又點會有人自願將間公屋交返畀政府,不過,政府用了龐大資源才搵到幾十個不合資格的公屋居民,所以,應該畀一個時間讓公屋居民自動交回公屋畀政府,否則就要面對巨額罰款,冷血的確是冷血一些,不過對其他人來說就比較公平。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. SYB 2023-11-29 11:03:11
聽到朋友借用其他人名買樓,但很大機會成為贈品
2. 偉 2023-11-29 12:22:22
好辦法!

應該畀一個時間讓公屋居民自動交回公屋畀政府,否則就要面對巨額罰款,冷血的確是冷血一些,不過對其他人來說就比較公平。
3. 路過 2023-11-29 14:27:09
查條毛, 大陸無land search.... 就算有人篤灰, 大陸人用大陸身份證hold, 要證係同一個人難過登天, 又未計用其他人代持, 香港資俾曬d 收現金工種霸曬, 根本香港大把咩街市佬, 的士佬, 地盤佬, part time 佬, 一邊同房署話自己好慘無收入, 一邊又食又拎一年去幾次旅行
4. 劍聖 2023-12-04 17:27:31
如果有物業或資產己過,必需交回公屋。