地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:15274    回應:0
文亮語

結業潮只是淘沙見金

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年4月2日

  今日有三分一同事放假,唔開例會,只是與同事傾下閒計,有同事話,根據傳媒報道,有3000食肆結業,差唔多有10%,是否受到港人北上消費影響。

  我話港人北上消費,的確是有影響,但主要原因是淘沙見金,在2023年底,飲食牌照有3.35萬個,比2018年底多6500個,現在只是將3000個不合資格的食肆淘汰,仍然多了3500個,千祈唔好忘記,2019年社運,2020年疫情開始,但仍然有咁多新開食肆,唔算得是壞消息。

  同事話真奇怪,從來冇聽過傳媒報道有咁多新食肆開業,只聽到有30萬人移了民,香港好慘,有什麼奇怪,傳媒一貫作風是報憂不報喜,唔通大家唔知道。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼