地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:15097    回應:2
文亮語

有能力應該幫子女置業

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年2月18日

  今早跑步熱身時,有跑友話兒子打算買樓,是否應該幫佢,跑友的家庭背景不錯,所以我話不但要幫,仲要主動問兒子要幫幾多,很多時兒子是唔好意思開口,尤其是那些在外國讀完書返港的學子,而且千祈唔好話借錢俾佢買樓,咁樣幫會大打折扣。

  很多父母不明白,認為供子女讀書已經盡了父母責任,這並不是責任,而是本份,不過,幫子女買樓亦不是責任,但如果經濟環境許可,就應該幫,如果唔許可就冇辦法,如果幫了子女買樓,就真真正正盡了做父母責任,可以心安理得,不過,亦有人話親生仔不如近身錢,所以,留返啲錢向身邊好過,唔應該幫子女買樓,其實咁樣做有一個危險,萬一買了一些清零金融產品,不但輸咗副身家,連子女都冇埋。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. . 2024-02-18 14:31:48
護苗助長,承先啟後,代代領先。
3. Z 2024-02-19 09:32:58
中國人除非是獨女,很多時都子女有別的。