地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:15749    回應:2
文亮語

借貨俾人沽是最蠢的人

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年1月30日

  昨晚幾個舊同學食飯閒聊,講到什麼人是最蠢,原來港澳有別,澳門人認為借錢俾人去賭的人是最蠢,因為贏了錢是那個人自己叻,但機會很微,就算贏了都未必代表會還錢,輸了錢就會鬧那個借錢俾佢去賭的人,如果那人唔借,佢就唔會輸,不過,基本上澳門人不會借錢俾人去賭,除了那些大耳窿。

  有不少持有股票,但又唔打算賣的香港人,唔知點解會借貨俾人沽,雖然有少少收入,但點都唔可以彌補股票下跌的損失,真係搬起石頭砸自己的腳,不過,不少香港股票持有人又樂此不疲,令到港股可以長時間下跌,如果大家都唔借股票俾人沽,相信港股冇跌得咁慘。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
2. 一知半解嘅路人 2024-01-30 16:41:21
一般小市民買賣股票都係經銀行或股票行網上交易,大多數唔會將股票轉名,唔知銀行或股票行可唔可以將客戶股票借出呢?
3. Luke Luk Look 2024-01-30 19:48:50
如你所言的話、是否應該嚴厲限制『強積金』的基金管理人借貨俾人沽、因為最大啲持倉都係响佢哋手、輸贏又話之你、凈齋收管理費已經夠和味、又可以同啲大鱷狼狽為奸!