地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:12903    回應:1
文亮語

萬金先生/女士真係好綽頭

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年1月22日

  今早開例會時,秘書話工程部有同事去跑渣馬,做了萬金先生,今日請各同事食下午茶,我話既然有咁好嘅事,我應該獎勵一下,請各位同事食午飯,公司人少,唔需要萬金咁多。

  渣馬參加人數回復疫情前水平,有7萬4人咁多,直覺上渣馬返嚟,香港亦返嚟,今屆萬金先生/小姐有446位,比上屆多超過一倍,但這是正比例,因為參加人數亦多了超過一倍。

  有同事話,不少移英港人表示,如果他們參加,一定可以攞萬金,這個我同意,因為移英港人大部分都是年輕力強,甚至是當打之年,可惜他們不能参加,否則萬金先生何止多一倍。不過無論如何,萬金先生是一個好綽頭,一個唔需要理會其他人,自己可以完成的目標。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2024-01-22 17:22:33
仲以為係跑到甩肺,要人用萬金油搽魂精救援果啲😂😂。