地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:9858    回應:0
文亮語

點解酒繽紛好玩過夜繽紛

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年10月30日

  今早公司開例會,原來所有在開會同事全部都有去過酒繽紛,反而近在咫尺的夜繽紛就冇同事去過,而且去酒繽紛仲要畀20元入場費,究竟點解。

  我用了200元買了8杯酒,但見到很多熟人,8杯酒都唔夠飲,不過唔使再買,只要你願意,一定有檔主請你飲,我相信大多數參與酒繽紛的酒商目的是推廣,而不是做零售,如果計數,200元8杯酒,酒商一定蝕本,只要買酒的人覺得抵,活動就算成功。

  而參加夜繽紛的是做零售,一定要賺錢,令到某些去夜繽紛的人覺得唔抵,其實,搞夜繽紛可以學酒繽紛,將檔口租借給推廣產品的商人,一至兩個星期為限,到期冇人租可以繼續,有人租就要離場再排隊,務求去夜繽紛的人覺得好抵,夜繽紛才有機會延續下去。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼