地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:15294    回應:1
文亮言

有舖有樓都俾人笑,只是香港會發生

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年2月18日

  星期六下午去尖沙咀巡舖,順便去老友汪敦敬個租客買麵包,但見人頭湧湧,於是打電話俾老汪讚佢真係得,竟然入了一個優質租客,老汪話,在香港有舖有樓都會俾人笑做燈神,有人攞返佢三年前叫人買樓的說話,話樓價比當時下跌了17%,叫佢做新燈神,搞到佢老婆叫老汪以後唔好發表樓市意見,我叫老汪唔好中計,那些笑佢的人就是希望老汪唔好講樓市正面訊息,他們就得其所哉,他們叫唔好講,反而要講多啲,況且樓市已經完成蛻變,很快就會調頭回升。

  老汪沒有家底,由靚仔做起,現在最低限度有50個物業,平均2千萬一個,總數10億,最多可以問銀行借4億元,單以物業計算,老汪最少有6億身家,加上其他的資產,最低限度有1億美元,剛好是億萬富豪的入門檻,億萬富豪都俾人笑做燈神,只會在香港發生。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2024-02-18 20:22:58
邊個夠膽笑汪生,佢嘅貨係唔會“真跌”嘅。