地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:19684    回應:1
文亮言

最蠢的同學最早買樓

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年2月4日

  昨晚老婆同一班舊同學食飯,發覺一件事,全班同學最蠢嗰幾個,原來最早買樓,甚至已經有幾層樓,愈聰明愈遲買樓,最聰明嗰個現在仍然租樓住,雖然他仍然揮灑自如,但大家都知道只是強顏歡笑而已。

  老婆唔明白點解最蠢的同學最早買樓,我諗我老婆生物科唔合格,不過我唔敢問,其實,這是生物生存之道,唔記得達爾文有冇講過,一巢小鳥,最聰明嗰隻會推最蠢嗰隻出鳥巢,推吓一隻,推吓又一隻,到最後,最聰明的小鳥因為冇其他鳥推佢出鳥巢,反而唔識飛,生物學叫笨鳥先飛,其實,笨鳥唔係敢飛,不過被聰明的鳥推出鳥巢,老實說,唔係一定飛得起,鳥巢下面亦有不少跌死小鳥。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
2. 引刀一快 2024-02-04 21:53:51
早早返大陸消費嘅人都係笨小鳥,依家大量聰明小鳥同樣返大陸消費,估計不少會返埋大陸築巢。