地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:19947    回應:0
文亮言

小心將自己的資產變成負資產

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年2月2日

  有老友被銀行call loan call到失魂,最後都要以低於市價賣走部分資產還債,條氣梗係唔順,老友臨別贈錢之後,問我他對銀行有何臨別贈言,是忠言並不是刻薄的說話。

  老友應該知道忠言逆耳,講出嚟銀行職員未必啱聽,最好提醒追數的銀行職員,追數追得咁緊要,小心將自己的資產變成負資產,銀行職員聽後一定會唔開心,甚至會擔心自己的資產變成負資產。

  昨日有報道,負資產數目大幅急升至2.5萬宗,很多人唔明白,在逆週期措施之下,負資產數目點解會升得咁急,去年第四季比第三季升超過一倍,是否九成按揭累事,這個說法沒有錯,不過並不是事實的全部,甚至一半都冇,我講大家都唔信,不少負資產是來自銀行職員的按揭,因為銀行職員可以借九成,而且利息大幅低於正常水平,所以,當利息上升,更多銀行職員買樓,所以才會出現咁多負資產,其實,我真係唔明白銀行職員明知銀行追數,樓價一定會跌,點解仲要買樓,唔通貪利息平些少。

  現在追數的銀行職員心理負擔是很大,因為知道不斷追數,業主唯有以低於市價賣樓還債,做成樓價下跌,間接令到他們的資產變成負資產,如果唔追數,不但被金管局將軍,分分鐘連份工都冇埋,老友立刻話我錯,金管局已經講過幾次,並沒有左右銀行放貸準則,銀行追數是銀行自己的事,今次真係口同鼻拗,而現實就是,任何被銀行追數的人都會聽到銀行職員話只是金管局要求,他們都唔想call loan。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼