地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:16175    回應:0
文亮言

恆債吸引,買恆債的人仲吸引

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年1月31日

  星期一法庭宣布恆大清盤,一切塵埃落定,可以講吓恆大,問吓人點解買恆大債券,我問了十幾個算是有錢佬的朋友,點解會買恆債,是否因為債息很高,答案幾乎是一致,債息高並不是一個主要原因,而事實上恆債並不是太高息,絕不吸引,由於債息不高,令到他們失去了警覺性,如果債息太高,他們反而會小心一點,就算買都唔會買太多,而真正吸引他們買恆債,就是買恆債的人。

  他們的答案我明白,從報紙所見,大量買恆債不單止是粒粒皆星,而是粒粒都是巨星,他們的吸引力根本無法抵擋,他們買恆債,其他人點解唔跟住去買,除非是冇能力。在過去,我亦不時被人游說買恆債,他們並不是說恆債點好點好,而是話邊個邊個有錢佬都買,點解我唔買,有金都唔識得去執,我話我當然識得執金,不過執金不用本錢,買恆債要資金,我冇錢又點可以買恆債,理論上冇錢是推卻別人的最佳藉口。

  不過,金融專才的能力又絕非大家能夠想像得到,有專才話,冇錢唔緊要,可以將手上物業做按揭,如果按揭成數超過金管局規定,可以用恆債抵押,只需要付2%利息支出,而收入有6-8%,何樂而不為,老實說,當時我亦打算買恆債,但我可能表現得唔夠積極,銀碼又唔係咁大,專才都冇理我,而且擔心自己又變成專才口中的邊個邊個,所以才打消買債念頭,今日才夠膽講吓恆債,否則,我一樣會保持緘默。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼