地產博客 > 絲絲細語 返回
瀏覽人次:5210    回應:0
絲絲細語

蔡和平進軍飲食業

 

左丁山

2016年8月16日

  每次行過國金二期商場,午飯時分走過翡翠拉麵門口的話,總見一條長長嘅排隊人龍,下午兩點半後,仍然有十個八個食客喺門口等位,呢間食肆聽講來自星加坡,星加坡人辦上海麵舖加小籠包,做到咁巴閉,令人拜服。不過老實講句,翡翠生意係冇得彈嘞,碗麵與小籠包是否吸引得咁交關,就見仁見智,起碼律師A與左丁山有一次未夠十二點趁未有人排隊就走入金鐘廊間分店試食,大家感覺不外如是,唔值得在門口苦等。

  另一間在國金二期機鐵站方向嘅添好運點心,同樣亦係排隊排到令人怕怕,好彩另設外賣,可以在門口落單,在商場行十零分鐘後就可以有得攞,急急腳走番寫字樓趁熱食,仍覺美味可人,最靚嘅就係蝦餃,雪山叉燒包與牛肉球燒賣,食極不厭,可惜唔可以當飯食,用作小食則無以尚之。

  呢日蔡和平(Robert Chua)請食飯,到萬豪酒店萬豪廳,可惜冇行政總廚鄧家濠「美食之最大賞」嘅金牌菜式,侍應話得獎菜式(蘋果日報喺七月尾介紹過)會在九月上牌供應,有意捧場者請慢慢等。

  蔡和平21歲就做無綫電視王牌節目「歡樂今宵」嘅監製,話佢係香港電視綜藝節目教父,冇人反對,其影響力至今不衰。離開無綫後,羅拔創辦「華娛」,繼續電視製作生涯,估不到過了花甲之年後,進入古稀世代,竟然有魄力大搞飲食生意,近年一個成功傑作就係添好運點心。添好運當然唔係羅拔蔡創辦嘅,但佢早着先機,快人一步,在星加坡與朋友成立一間「添好運點心私人有限公司」,買入添好運之東南亞特許經營權(franchise),再在星馬泰菲分銷特許經營權,非常成功,已經開設咗幾十間添好運專門店。泰國經營權就由左丁山老友泰國A嘅老闆買入,第一間分店設在Terminal 21。左丁山問羅拔:「分店開得咁多,如何保證品質不會下降?」羅拔話每間分店自製點心,不設中央廚房,維持即叫即蒸靚食材嘅宗旨,務求持續發展,維持水平。佢自己又在香港創辦A La Bakery賣麵包、曲奇,用法國麵粉及Perrier礦泉水做包,在法國製造,空運到香港焗焙而成,連法國遊客都食完感到驚奇,點解法國包可以咁靚咁好食;趁中秋節又推出用法國麵粉、法國雞蛋與中國鹹蛋混合製成嘅月餅,味道好,不算甜,左丁山認為好食過半島奶黃月餅,當然與傳統蓮蓉月不同食法。

  上星期四放工後返屋企,特登去到中環干諾道中68號,馬會投注站隔籬,行入A La Bakery買麵包試味道,估唔到黃昏六點幾,蔡和平夫婦會在店內坐鎮,與前雅虎香港總裁、新亞校友蔡寶德好似開會咁,蔡太熱情介紹種種不同麵包,對產品十分熟悉,開舖做老闆,力不到不為財也。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
會員登入
登入ID 或 網名
密碼