地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:14207    回應:0
敢說亮話

茶餐廳手記(#397)赤口,隨心所欲隨街走

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年2月12日

  忙了兩日之後,到了大年初三,俗稱赤口,拜年恐怕鬧交,所以,今日打算去完茶餐廳之後週圍行吓,沒有指定地方。

  今早去到茶餐廳的時候,老闆話長年幫襯,今日佢請客,雖然食嘢唔使錢,不過大家都識做,派返幾封利是就少不了。

  有客人話,今年過年算風平浪靜,食肆生意都唔錯,平均比去年增長兩成,廣東道又恢復人流,名店又要排隊,雖然有人替香港求得中籤,但如果政府在政策上作出配合,整體環境包括股市樓市,都應該好過去年,唔應該咁悲觀。

  老闆話,其實去年都唔差,雖然股樓皆跌,但香港人仍然有能力消費,包括出外旅行,今年股樓都應該調頭回升,消費能力應該加強,唔需要將前景睇得太淡,既然講廣東道恢復人流,今日一於去行吓。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼