地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:14727    回應:1
敢說亮話

茶餐廳手記(#385)千祈唔好同有錢佬合作做生意

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年1月30日

  今早去到茶餐廳,有客人非常開心,請大家食早餐,原來有一個有錢佬入股他的生意,他不但可以取回估值20%資金,並且以後有有錢佬睇住,生意一定會蒸蒸日上,愈做愈大。

  客人走了之後,老闆問我意見,我話與有錢佬合作做生意,就是失敗開始,因為當事人會認為有有錢佬入股,基本上封了蝕本門,就算蝕本,有錢佬都會睇數,咁樣就會喪失了拼搏精神,最後結果都是執笠,所以,如果有有錢佬要入股而又不能推卻的話,不如直接賣盤給有錢佬,再替他打返幾年工,收20%估值資金,最後連老本都會賠掉。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. nk 2024-01-30 12:02:57

如果有志氣,不但冇失去拼搏精神, 反而加倍用功, 做番齣好戲俾有錢佬睇,又如何呢