地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:15573    回應:3
敢說亮話

茶餐廳手記(#384 )如何令一間小店倒閉

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年1月29日

  今早去到茶餐廳,有客人話讀緊大學個仔,教授有一條問題,如何令一間小店倒閉,標準答案是制裁,即是唔去幫襯那間小店,但唔准標準答案。

  老闆話,標準答案是大國專利,如果不是有實力,亦唔可以做到,最好辦法就是全力吹谷那間小店,一時之間令到有很多人幫襯,即使小店食物服務質素下降,售價提高,仍然繼續幫襯,一段時間之後,待小店的人習慣了目空一切,就全面撤退,到時候,小店很難將一切回復從前,幫襯的人大幅減少,最後只有執笠,老實說,香港亦差不多經過類似情況,香港人對待國內遊客心態的確唔好,否則在疫後我們就不會減少遊客,現在新加坡出現同樣情況,不過,當事人不會知道。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 人蠢 2024-01-29 13:42:19
香港经常發生,地產霸权,业主無良,狂加租。作D蠢到落地的原因,人蠢食嘢,唔知米貴
2. Frank 2024-01-29 15:26:59
一樓你似乎將啲嘢過分簡單化,雖然我都係做緊小生意需要交租,

請問全世界有咩城市啲業主係有機會加租反而會特登去減租嘅呢? ?

唔好喐下就講地產霸權咁搞笑啦,要睇下供求,環顧下呢個世界發生緊乜嘢
3. 朔風厲 2024-01-29 20:43:32
小店要生存,就要搞多一點新意,還是有用的新意,開拓新客源,最忌是五十年不變,老是油占多、菠蘿油、港式奶茶.......。隨著熟客續一離開(仙遊),在沒有競爭能力下,執笠是必然結局。