地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:10104    回應:0
敢說亮話

茶餐廳手記(#354)治安唔好,就唔會出現夜繽紛

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年12月29日

  今早去到茶餐廳,有客人話,香港夜繽紛已具雛形,不過有人話警員太多,好似有一點極權統治感覺。

  老闆話,治安唔好,就唔會出現夜繽紛,幾個女仔出夜街被人搞,如果成為新聞,又點會有人夠膽出夜街,現在夜繽紛情況就好似茶餐廳在禁煙初期,不時有吸煙人士被檢控,當時亦有人話政府管理太嚴,當大家不再在茶餐廳吸煙,本來只有男顧客幫襯的茶餐廳,慢慢多了女顧客,現在已經冇人夠膽在茶餐廳吸煙,茶餐廳的生意亦大幅上升,市面上多了不知幾多茶餐廳,如果唔禁煙,茶餐廳絕對不能興旺,夜繽紛也是如此,多了警察,只是保護大家安全,若果唔打算犯法,根本不用理會他們。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼