地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:12885    回應:0
敢說亮話

茶餐廳手記(#353)要窮親戚讓利,真係過意唔去

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年12月28日

  今早去到茶餐廳,見到有一個物料供應商搵老闆,問點解近日冇經佢訂貨,老闆話對方收費太平,做一單蝕一單,除非物業供應商提高價錢,否則唔會同佢訂貨,物料供應商當然是求之不得。

  物業供應商走了之後,大家都唔明白箇中道理,老闆解釋,原來物料供應商是他的親戚,一向以低於市價供應物料畀茶餐廳,但老闆發覺,他的親戚是很窮,要窮親戚讓利,點都過意唔去,所以,除非親戚加價,否則唔會經佢訂貨。

  在座有台灣客人知道之後不是味兒,近日台灣有報道,如果不是甘肅省發生地震,都唔知中國大陸原來咁窮,台灣當局知道之後,應該主動取消ECFA讓利政策,畢竟要窮親戚讓利,自己亦過意不去。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼