地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:10546    回應:1
文亮語

望人閉翳,自己又唔會富貴

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年1月8日

  今早開例會時,有同事話有一個朋友經常問佢,中環中心樓價跌了兩成,老闆有冇閉翳,同事話已經講過很多次,公司財政很健全,老闆打算趁低吸納,買多一層中環中心,朋友話佢講大話,其實,同事都唔想開會講,但世界上原來真係有咁多人望人閉翳,但自己又唔會富貴。

  我對同事講,我的責任是防守,進攻是他們去做,過去幾年,已經將借貸比率降至很低,即使樓價繼續下跌,但仍然可以守得住,而守得住意思是租金收入可以抵消利息支出,估計利息即將下跌,最壞時間應該過去,大家可以安心工作,不用閉翳。

  而望人閉翳的人唔知道上天是很公平,在不知不覺間實現了人類願望,有人望自己富貴,所以那人便富貴,有人望別人閉翳,無論是否如他所願,那些人是浪費了自己的願望。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
4. 引刀一快 2024-01-13 09:03:52
望人閉翳係人類天性。