地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:5979    回應:2
文亮語

有錢不敢花代表國家仍未富強,但亦不貧窮

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年1月5日

  今早開例會時,有同事話央視名咀問「如何解決有錢不敢花」,被網友笑何不食肉糜,究竟是否正確。

  名咀咁樣講,代表中國仍未富強,並不是大部分人都有錢,只是一些人比較有錢,而那些人有錢都唔敢花,例如一班同事放工,大家都去搭地鐵,其中一個家庭環境很好,可以搭Uber,但那人不敢搭,與一大班同事一齊去搭地鐵,否則,就可能會畀人排斥,國內一樣,現在仍然只是有一部份人花得起錢,如果他們花錢,可能受到同輩排斥,所以他們寧願不花錢,並不是何不食肉糜。

  不過這又不是太壞,代表中國並不貧窮,即使有人花錢請飲請食,並不是太多人接受,回想幾十年前前輩回鄉省親,連唔識的人都黐飲黐食,現在連親戚都未必嚟,仲會畀人話晒命,既然請都冇人嚟,點解要花錢,這就是有錢不敢花的理由。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 雲在青天水在瓶 2024-01-05 16:49:47
同理, 有錢都唔敢買樓. 

2. 引刀一快 2024-01-06 17:49:38
如何解決有錢不敢花?簡單得很!

懟死俄羅斯,所有人都唔使擔心兵兇戰危,咁就夠膽使錢喇。
留錢執平嘢係次要,依家好多人係怕要走難冇錢咋。