地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:11845    回應:2
文亮語

全世界最富裕國家點解重要加稅

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年1月2日

  有新加坡老友同我講,新加坡又榮膺全世界最富裕國家,與香港距離愈拉愈遠,香港是冇得恨,我除了恭喜之外唔知講乜,鬼叫香港人唔爭氣,不過,知足者貧亦樂。

  我同新加坡老友講,有一件事我不明白,既然新加坡已經是世界最富裕國家,應該還富於民,第一件要做的事就是減稅,就算唔減都唔好加,2024年1月1日開始,新加坡加GST 1%,連10%service charge 都要畀GST,即是加了2%,咁樣加法,人民不但享受不到最富裕國家的紅利,反而要負擔責任,而且,除了GST之外,新加坡入息稅亦要比香港高6、7%,我都係唔要那些虛名,做香港人好過。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
10. 有對等資訊的人 2024-01-03 06:05:18
因為星加坡有個美國軍事基地,成本唔平。
11. 樓 NO 2024-01-04 07:30:07
博士,星加坡有國防有F35有外交。全部都要錢㗎。