地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:12467    回應:0
文亮言

人無横財不富,樓冇人炒不升

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年3月29日

  假期第一日,老婆話昨日與幾個大媽去睇新樓盤,其中一個付款辦法就是俾5%,可以睇20個月,樓價當然高過建築期付款方法很多,俾咁少首期,會不會掀起炒風。

  一定會,很多人知道,人無横財不富,馬無夜草不肥,但很少人知道,樓冇人炒不升,在政府全撤辣之後,代表政府接受樓市有多少炒風,但如果政府要求每次簽定臨時買賣合約時,就要立刻付印花稅,就算有炒風掀起,都唔會好強勁,而樓價上升,就會多啲人買樓,負資產人士減少,銀主盤減少,政府賣地收入增加,解決財赤問題,雖然不能話百利而無一害,但總好過樓價下跌,冇人買樓,銀主盤增加,地產商唔買地,政府出現巨額財赤,少量炒風其實令不少市民重新認識樓市,對樓市有正面作用。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼