地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:11206    回應:0
文亮言

夫死夫還在,禾蟲過造恨唔返

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年12月1日

  有老友租用舖位的業主因為等錢用,以低於市價叫價,希望老友可以買下租用的舖位,但老友一家將會去旅行,回覆業主話待他們回港之後再考慮,老友業主於是問我有冇興趣,老實說,我覺得雖然未致於是一個筍盤,但價錢不貴,而且老友做得唔錯,交租準時,買入亦是一個好投資,不過,有機會與老友反目,倒不如問一問老友有冇興趣,冇興趣我再考慮。

  我知道老友是有興趣,不過要同老婆去旅行,待他們回來之後再買,我於是請老友兩公婆食飯,並且叫人從澳門帶了一底禾蟲給我,在席間,我同老友講,禾蟲是很短造,相傳有一個剛剛死了老公的新寡文君,在守夜當夜,聽到有小販叫賣禾蟲,竟然買禾蟲做宵夜,有人話佢不守婦道,新寡文君話,夫死夫還在,禾蟲過造恨唔返,佢老公條屍唔會唔見咗,今晚唔食禾蟲,可能要等明年才有得食。

  現在有不少業主因為等錢用,而要將手上部份舖位賣走,只要能夠賣走一兩個,便可以解決問題,其他可以不賣,所以,老友的業主只要賣走其他部分舖位,就唔會賣老友租用舖位畀佢,於是同老友講,旅行幾時都可以去,就算今次臨急臨忙取消,最多只是損失一些手續費,隨時可以再去旅行.但如果唔買下租用舖位,可能一世都買唔到,夫死夫還在,禾蟲過造恨唔返。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼