地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:9819    回應:1
文亮言

香港經濟,先看會展,後看工展

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年11月29日

  上星期坐國泰去台灣,機場很忙,候機室亦很忙,同行老友話,講數據係冇用,數據話香港經濟下滑,民不聊生,最好去機場睇吓,如果機場人來人往,經濟一定唔會差。

  老友講得有道理,但我略嫌慢了些少,我首先睇銅鑼灣會展中心,如果有很多人在會展搞展覽,香港經濟應該唔太差,在過去半年,我早上跑完步都會特登經過會展,然後返工,我發覺不但每一個星期都有展覽,有時候仲會搞兩場,星期二至四一場,星期五至一是另一場,很多人以為會展就是書展,主力做零售業務,其實是誤會了,會展主力是不同行業搞批發,是非常專業,世界各地買家到會展採購,根本唔歡迎參觀人士,一次展覽可能是一間公司大半年營業額,如果會展暢旺,香港的出口亦不會差,從而帶動全港經濟,在疫情期間我經過會展,見到展覽場地空蕩蕩,實在非常傷心,會展冇展覧,香港亦唔會好得去邊。

  每年十二月,香港政府又會搞工展會,地點又係銅鑼灣,正確是維多利亞公園,是零售性質,老實說,工展的展覽品十年如一日,本來是冇乜吸引力,但工展是市民大量採購的好時機,不但香港人買,廣東人以及其他省市的人都會來港大批購買,貪其貨真價平,而且製造商不時做一些推廣,如果工展旺,代表市民有能力消費,而事實上會展在疫情期間亦不是太差,現在更加不用多說,香港人就算未去過會展,大多數去過工展,如果連工展都唔旺就大件事。

  在過去幾年,疫情令到年宵花市非常失色,睇香港經濟亦要睇花市,並不是睇有幾多人去花市,以及逛年宵的人消費能力,而是睇年宵攤位拍賣是否激烈,大家可能唔覺得政府在11月已經拍賣年宵攤位,唔等到12月底,較為接近農曆新年才拍賣,政府知道有一句俗語叫陰冬難年,在做冬當日,大約12月22日,如果天氣不佳,又落大雨,過年的時候天氣亦唔慌會好,如果做冬之後拍賣,而做冬當日又落大雨,拍賣價亦唔慌好,今年拍賣成績非常理想,甚至有個別攤位超底價十倍拍出,代表做生意的人對年宵市場非常有信心,而且唔止香港人有信心,內地人亦有信心,因為有不少攤位由內地人拍得,政府賣地應該參考年宵攤位拍賣,有氣氛,有成績,如果年宵攤位用招標方法,我相信收入大減一半都唔止,年宵旺,代表香港人捨得消費,來年經濟亦不會太差。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
2. 港股巳死 2023-11-30 11:38:51
我認為香港經濟應先看港股,但港股巳死!恒指一浪低過一浪,現冇人願再投資港股,亦無錢消費,經濟向着谷底走!