地产博客 > 丝丝细语 返回
浏览人次:13464    回应:0
丝丝细语

中资占中

 

左丁山

2018年6月8日

  餐饮M以前在史丹顿街开地铺卖西班牙酒、醋及食物,后来因为加租,索性搬咗去柴湾工业大厦,租金大减,现在专做批发及直销畀食肆,工作时间冇咁长㖭。呢日佢从工厦出嚟,竟然碰到一对欧洲人带住黑超周围望,柴湾比较少见外国人,於是望多两眼,原来系彼此认识多年嘅室内设计师B。B君专做餐厅装修设计,二十年来写字楼一直系在黄竹坑,点解会在柴湾街头出现?设计B讲:「黄竹坑嗰边租金贵,加完又加,我逼於无奈,搬嚟柴湾,每个月悭番好多。」B君新写字楼亦在工厦,与餐饮M相距不远,因商厦租金不断上升,港岛大趋势系由中上环搬去东区,最远去到柴湾。

  律师W话大律师行如孖士打,Freshfields呢啲响当当名字都搬去鰂鱼涌,投资银行领袖高盛亦自中环中心退租,搬去鰂鱼涌租五层做后勤总部,以后鰂鱼涌太古坊一带将有不少高薪外国人士出现,带旺西式食店。现在中环甲级商厦尺租动辄一百元以上,鰂鱼涌就收尺租六七十元,折让价好吸引。

  记得个几星期前与一位外资租务代理行高层B倾起,佢话由於政府要保育中环街市及前政府合署西翼,浪费黄金商业用地,中环大地主暗中偷笑,明知中环在未来都无可能有甲级商厦(起码一百万平方尺,一流管理之智慧型新式商厦)出现,故此放胆加租,搞到孖士打、高盛等都要迁移,好快就有人跟住走,例如一向在万宜大厦嘅DBS唯高达证券迟啲又会搬去太古坊。

  唔去太古坊嘅话,就搬去九龙东,在沙田新城市第四期占地几万尺之JP摩根大通后勤基地,就是如此,总之就系「水去低流」,租金平系吸引力大啲嘅。但系租金贵嘅地方,边个承租呀?高层B话:「唔驶惊,好多内地民企,特别系上市公司,已成为一股新兴势力,唔怕租金贵,有机会就进驻中环甲级商厦,要威一威!」原来如此,唔怪得在中环见到不少OL,打扮举止,似足香港人,但一开口就讲纯正普通话,相信就系内地企业嘅职员,迟早普通话会取代英语成为中环最流行「官话」。有一位内地生参加新亚校友会,广东话好纯正,佢唔讲,唔知佢来自北方,佢话:「有不少同学留港工作,识讲广东话好方便,此则要多谢中文大学要我地必修粤语咯,四年下来,点都学晓广东话啦,我在科大港大嘅大陆朋友到现在仍然未识广东话,佢地话在香港生活都几唔方便!」

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
会员登入
登入ID 或 网名
密码