地产博客 > 楼市散打王 返回
浏览人次:13445    回应:7
楼市散打王

全世界金融中心都系逼啲普通人去边皮

 

方卓如

2017年5月18日 (信报)

学嘢喇,就算做错事,唔紧要,死口唔认,再话人哋做得仲错,咁就可以过骨。身为律师嘅议员,够胆同被调查嘅对象研究如何调查,大开眼界。另一方面,被查嗰个,大摇大摆指示查佢嗰个如何查自己,呢啲就系霸气。

唔好讲三权分立咁高深,只系要求一个令人信服嘅独立调查,原来喺香港都已经系冇可能,连做场戏都费事。大家有冇睇最近新上画嘅《异形》?入面嘅人造人送别逝世船长时,与人类一齐手拿烈酒准备豪气一饮而尽,人类问人造人饮酒掂唔掂,人造人答:「When in Rome.」读过书嘅你一定知下一句系乜。同样道理,「When in China Hong Kong.」明未?

中环商厦地王由港资夺得,香港人好欣慰,有守住家园嘅感觉。但系9份标书11家入标嘅发展商,只有两家系中资,其余全部系港资。地王规定唔可以拆售,只可出租,回本期长,似乎唔啱中资胃口。

港资正步英资后尘

港资慢慢步英资后尘,转做收租佬,未卖嘅物业同土地更加唔会平卖,卖一份少一份。房屋唔会平,写字楼唔会平,香港最值钱嘅资源始终都系土地,唔通你估系人才?睇吓啲议员什么质素?

美利道刚刚喺两个地铁站中间,海景大部分被遮挡,面积唔算庞大,绝对唔系IFC同ICC嘅级数。但系建成后要有IFC嘅租金水平,先可以有3厘回报,证明港资认为5年后香港仲蓬勃过而家。

未来5年,愈来愈多中资来港插旗,嚟一个人,就要用一双单位安置,写字楼同住宅。香港愈嚟愈多人,支持唔住嘅,惟有北上大湾区。全世界金融中心都系逼啲普通人去边皮,核心地段就由畀得起钱嘅人进驻。香港都唔例外,只不过香港嘅边皮,走出了香港。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. Alex Wu 2017-05-18 15:14:12
 搭上ㄧ个小三,都要多ㄧ间金屋来藏娇,不过也有计数佬,求其爆房或在自己架车搞掂算啦。
2. 蓄芳待来年 2017-05-18 16:07:59

今时今日,仲有太多太多香港人未睇清楚香港嘅价值。佢哋并唔相信,香港会发展成为世界级嘅国际大都会。但放眼全球,有边个地方及得上香港有此潜力?


回顾历史,所谓枝节、冲击,并冇能力扭转历史进程。


先讲天灾,答案好清晰。再讲人祸,小弟认为属於枝节。


中国国力冒起,可以由世界五百强企业里面睇到,铁证如山,你仲去否认,下场就系俾历史扫埋一边。


再讲统治阶级,党性,好多人认为魔都上海、首都北京,或新兴嘅深圳,会取代香港,其实早已超越,但另一方面,永远不可能超越,因为伟大的党性。只要你喺呢三个地方工作过生活过,你就知道同香港嘅分别。


伟大的党根本不会放西方世界真正进入国境,因为那是动摇政权的根源。


但一个大国,需要一个对外平台,於是香港成为必然之选。党可以俾香港乱,但绝唔容许北京上海深圳乱。呢个就系香港嘅价值,统治阶级俾咗佢最大嘅自由去发展,包括任由西方势力来发展、捣蛋同建设。小弟甚至认为,终有一日,香港会发展成为世界嘅中心点。


中资受命在回归20周年前夕来港响几个礼炮,目的明显,不外是为宣示主权。当中透露的只有一个讯息:国家爱你!上海、深圳、北京,地位不可能与香港比肩,管你GDP只占全国的几个巴仙。


以香港作为对外的平台,政治角色设定由始至终从来也没有改变!香港最终会成为「精致型」的国际大都会(暂时人口数目不足,只能成为精致型),这是小弟的信念。


Begin with the end in mind,说穿了原来是对香港有否信心的问题。如果香港前途掂,以目前嘅货币浪,揸楼有乜理由唔掂?问题系你觉得香港掂唔掂。


跌市大家信心动摇,升市大家也信心动摇,奇哉,怪哉!不是说看长线的吗?小弟投注了余生的20年,希望可以亲眼见证香港迈向国际大都会的发展。


现在个「价」是否已远超个「值」,衆说纷纭,小弟愚见,入市或出货,如果计唔到primary gain,不妨睇吓自己嘅secondary gain。汪Sir话斋,点都有风险!


都市一直在换血,只系最近嘅速度比较明显。


路漫漫其修远兮,又到报税季节,本土香港人呀,加油,把根留住,共勉!


(接待完上海友人,醉后一派胡言,哈哈!)

3. 亮剑 2017-05-18 16:16:43
现在香港有一半家庭系居於自置居所。 
政府实行任何房屋政策,不能不顾及他们的利益,正所谓投鼠忌器,又怕痕又怕痛,去做老举又要攞贞节牌坊……

总之我们有能力嘅,就帮阿仔阿女神早买楼上车;冇能力嘅就唯有叫佢勤力啲读书或排定公屋,如果唔系临老都唔知点算😓 

因为以后世界各国都会用印银纸去债冚债呢种方式去解决问题,要是睇唔通呢一点,你就会不断畀人抽水抽到死为止!

唉!我们只能自求多福😓
4. 蓄芳待来年 2017-05-18 16:38:32

好欣赏亮剑兄嘅「香港人养香港人」,可惜受助者并冇深刻自我反省,反认为一切是应该&必然,都唔知道交税嗰班有几气顶!哈哈!

5. 亮剑 2017-05-18 17:13:26
施比受更有福,当你有能力交一百几十万sd,你就知道上天待你不薄。
6. 引刀一快 2017-05-19 17:55:29
呢铺系边个先走出去,边个得食,故步自封,留喺香港个窝仔自以爲是,终有一日会变晒愤青。
7. Pc0701 2017-05-19 18:34:39
亮剑兄热心热情非常有心,
我最钟意睇人有理据,据理分析,
好多谢你哋理性嘅分享!
如果可以早几年识到你哋就好啦
可以悭番几百万