地产博客 > 丝丝细语 返回
浏览人次:17056    回应:0
丝丝细语

独立屋平租

 

左丁山

2020年1月13日

  与旅游R在iSquare南海一号食完午饭,拜拜一声,自己要搵路行,唔落地铁站,直行去天星码头搭船过海(左丁山有资格免费),再经IFC行番写字楼,行路时间足以消化一餐午饭。

  出咗天星码头行到IFC,遇见外资经纪行联席董事,专负责豪宅租务嘅测量K,顺口问佢好唔好生意,测量K话:「你话呢!现在外资对香港持观望态度,暂时延迟派新expat来港,我少咗一批客户啦!不妨你同我租番一间house,只系十二万银租一个月!」食我只车咩,咁贵?测量K话:「南区独立屋,租开15万,业主有几间屋有租约嘅,点知有三个外国租客驻港够钟调走咗,新人唔知几时到,业主猛咁搵人接手租,所以肯减租益你呀!」

  今时今日,月租12万确系几虾人,如果唔系公司畀租,要租客自付,即使系高层管理人员,都觉得肉痛。今天跨国公司为海外雇员租屋,已无30年前咁疏爽,计数计得好紧要,要求多多之雇员(例如人工高,租金高,子女教育津贴高),一遇上经济不景气,就成为优先炒鱿人物,想襟玩啲,就唔好要求在香港住大大间独立屋。

  左丁山对测量K讲:「你叫业主放盘卖啦,横掂佢早年买番嚟,已赚到笑。」测量K话:「鬼唔知,但见过高价之后,要佢劈价几百万,佢又唔舍得,虽则仍然赚好多钱,偏偏现在大型独立屋几难出到手,有几个原因,(一)强国人来港买呢类屋人数大减;(二)豪宅单价高,本地人识得要求业主大劈价;(三)供应量系有噃,因为一啲早期买入独立屋之富翁,现已系七八十岁,上落屋内楼梯不便,我知道有几位就系落楼梯仆亲,要入医院个几月,断骨也。老富豪?家时兴住一层几千尺嘅豪宅(例:Opus)或买相连单位打通,而要卖走自己间复式独立屋。」乜独立屋冇?嘅咩?测量K话:「两三层高嘅?系油压式,比较慢,成功人士多数钟意快,行楼梯,点知人老了就易生意外!」原来如此,老富豪竟然有此问题,以前未谂过。年轻富豪有机会嘞,三十几岁就大发嘅科技人,不妨谂谂。与测量K拜拜,未行到IFC已收到一位朋友短讯:「我买唔到口罩,屋企附近断货了!」使唔使咁惊呀,武汉不明肺炎杀到埋身咩?如重演2003沙士一幕,林郑月娥都几难翻身。碰啱食衞局局长系得把口嘅陈肇始,香港人唯有自求多福努力清洁! 

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
会员登入
登入ID 或 网名
密码