地产博客 > 敢说亮话 返回
浏览人次:19005    回应:11
敢说亮话

茶餐厅乱话(638)唔做善事,就唔会畀人闹

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2020年2月18日

  今早去到茶餐厅,听到老板大娘猛呻,话好心被雷劈,原来大娘见到同区住的一位老人家,儿子又不理他们,早餐都时有时无,於是一力担承,话茶餐厅每日都会送早餐给他们,而且仲系免费,如是这样过了几个月,近日由於外卖太多,未有按时送给那位老人家,讲都无人信,那位老人家竟然到茶餐厅闹老板大娘,不知情的人想也不想就觉得老板大娘不对,老板话早已叫大娘唔好这样做,唔做善事就唔会畀人闹,搞到自己咁劳气。

  近日我真的不知道点解咁多人去排队买口罩,而且一路排队一路闹政府,话政府唔帮唯有自己帮自己,其实,新冠肺炎已经有了超过一个月,稍有准备的人都会自己买口罩,唔需要每一件事都由政府做,政府已经为不少人提供公屋,综援,就算没有提供口罩,都不用在镜头面前猛闹政府,况且并不是买唔到口罩,只是比平时贵一些,就算是10元一个,一个月都是用300元,估计在一个月之后,就会有大量口罩供应,我觉得今次政府好似老板大娘一样,平时做得太好,稍有失误,就畀受惠者闹到失魂,最后,老板大娘对那位老人家讲,最近生意不好,要节约成本,送外卖的人少了,不能为那位老人家送早餐,老实说,香港亦将会有同样情况,陈茂波已经话今年财赤将会是史无前例,我估计福利将无可避免要削减,受惠者有大把机会闹政府。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. Hongkonger 2020-02-18 09:50:52
完全同意,稍为有些理性客观思维的人都应该明白。又不看看香港是差不多全世界交税最低的地方(而且大部分人都不交税),但每事都对政府诸多要求,好似生出无来政府就欠咗他们,有事就只挂住投诉,这些什麽都只挂住投诉的人都不知道世界是怎样,他们去到其他国家才知道知味道(最可惜他们也没能力移民去外国)!香港有这麽多无知无理自私的人,真系一个死局!!
2. Hongkonger 2020-02-18 09:53:17
完全同意,稍为有些理性客观思维的人都应该明白。又不看看香港是差不多全世界交税最低的地方(而且大部分人都不交税),但每事都对政府诸多要求,好似生出来政府就欠咗他们,有事就只挂住投诉,这些什麽都只挂住投诉的人都不知道世界是怎样,他们去到其他国家才知味道(最可惜他们又没能力移民去外国)!香港有这麽多无知无理自私的人,真系一个死局!!
3. 123321 2020-02-18 10:03:40
升米恩 斗米仇

公屋做隔离营 上公屋迟左
都有得闹 
佢唔怨老豆老母唔留低金山银山俾佢等佢 un un脚唔使做 又唔怨自己冇努力出人头地

反而闹政府迟俾公屋
见到咁仲有咩好讲

不过 出黎抛头露面 声大夹恶
当中又有多少系戏子?

社会上只要仲有人觉得揽抄 都抄唔到自己 唔齐心

疫情大爆 指日可待

悲观地想 早染疫 反而可以趁依家医疗系统尚有资源 能早早医好 反有一线生机

他朝社区大爆 医疗系统爆煲

阁下只能自求多福

抢口罩 机关算尽太聪明

早上公屋 亦换来早上神枱 
奇哉怪也
4. 123321 2020-02-18 10:25:10
依家有人反对 检测诊所位於自己居所隔离街 他日医疗系统统崩溃

要见医生要早三日排队 到时佢地就会怨点解诊所唔系自己楼下

车公今年早已提醒 
作福 自会……

作恶, 作祸……
作死……

5. 正气 2020-02-18 11:36:41
香港人就是矫情, 在内地各乡村都是自发自觉,不为国家添麻烦
6. 感恩 2020-02-18 12:12:48
做人唔识得感恩系一件可怕嘅事
7. 123321 2020-02-18 12:41:49
早作准备

要作准备的何止口罩?

阴谋论:
1. 贸易战
2. 生化战 (大陆就赖佢食野味姐 咁净系去左夏威夷中招个日本的士司机 又点惹到? 夏威夷除左佢之外无出事)
3. 粮食危机 (苗头已现 印度 之后取道孟加拉 剑指亚洲粮仓)
4. 能源危机 (中东火药库 一点就爆 事前功夫 都唔使)
5. 台湾 / 北韩

如此一来 孙子兵法中的布势已成

时间点 大选 奥运 英国硬脱之后 


8. X 2020-02-18 13:09:22
鲁迅说:可怜之人必有可恨之处。
9. 十郎 2020-02-18 14:34:50


      点解两老唔去闹佢地个仔 ?闹大娘!😓😓😓

      咁样就知道有d人好蛮塞 , 唔闹黑衣 , 闹警察。

10. 十郎 2020-02-18 14:56:42


      都话左啦 , 咸牛肉都想阿妈帮佢买。冇货应该埋怨黄瓜。

      旧历年前两日 , 药房45蚊一盒 , 老板攞6欵任我㨂。阿妈买到口罩都优先给医护啦 , 佢地威胁摆工呀。米就有规定存粮同价格控制 , 厠纸我就买唔晒嘞 , 不过比佢地抢高左十蚊一条(有一d货) 。食物就好似网友话斋 , 贵就预期 , 因为冇蝗虫都开始唔够食。

11. 亚Q 2020-02-18 15:51:38
政府唔包生养死葬就系唔啱 !